DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

1. Rhelie

Rhelie Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Hoi ! Laat aub even weten wat er mis is gegaan, er zal best een foutje in het vluchtplan zitten.
    Ik heb ook litchi en wil dit ook eens gaan proberen met mijn Mavic.

2. Opa Robert

Opa Robert

Lid geworden:
    6 jan 2017
    Ik heb het csv bestand bekeken en kan nergens ontdekken wat er fout is gegaan.
    Helaas kan ik dat bestand niet meesturen want die mogelijkheid ontbreekt in deze posting.
    Heb inmiddels het vliegplan aangepast en teruggebracht naar een lengte van 400m verdeeld over 4 zijden.
    Ga ik in principe morgen uitproberen. Ik heb de drone dan wat dichterbij teneinde een visuele beoordeling mogelijk
    te maken.
    Wel heb ik een kml en csv bestand die ik per mail kan verzenden. Geef maar aan.
    Wordt vervolgd.
    Opa Robert.

3. Rhelie

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Kun je het vliegplan niet gewoon in de litchi app maken dan ? of is dat omslachtig ?

Ik heb mij er nog niet in verdiept.

4. Opa Robert

Opa Robert

Lid geworden:
    6 jan 2017
    Ja, je kunt in de app een vliegplan "waypointsessie" aanmaken.
    Het kan ook in de computer thuis. Ik geef de voorkeur aan het laatste omdat je dan rustig je plan kan maken.
    Op youtube zijn diverse filmpjes met duidelijke uitleg.
    Opa Robert.

5. Rhelie

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Bedankt ! ik zal eens wat youtube filmpjes gaan kijken voordat ik aan de slag ga.

6. Opa Robert

Opa Robert

Lid geworden:
    6 jan 2017
    Vandaag op herhaling na mijn "negatieve" ervaringen van eergisteren.
    Litchi werkt perfect. Had nu een kleiner circuit aangemaakt als waypointsessie.
    Kon dus nu alles visueel waarnemen en de drone deed wat hem via het vliegplan werd opgedragen.
    Ik denk nu achteraf (ik ben een dronevlieger die het allemaal wenst te zien) dat de vermoedelijke weigering van de Litchi-app ligt aan mijn persoonlijke instelling.
    Nu was het een vierkant met zijden van 40 meter, een snelheid van 10 km/u en een hoogte van 10 m.
    Als je wilt filmen moet de snelheid beduidend lager liggen. Nu zie je dat de drone na het bereiken van een waypoint een heftige schommeling maakt teneinde
    van koers te kunnen veranderen.
    De volgende keer maak ik een wat groter circuit.
    Dan wordt het een vierkant van met zijden van 100m en een lagere snelheid. bv de snelheid van een wandelaar + 5 km/u
    We gaan het zien.
    Opa Robert.

7. Opa Robert

Opa Robert

Lid geworden:
    6 jan 2017
  8. YISRAEL

YISRAEL

Lid geworden:
    dinsdag
    Tussen de 4 en 6 weken...je kunt met je registratienummer de status vanaf de ontvangst tot de reparatie en terugbezorging bij de inkoper en krijg je vervolgens bericht..tenminste bij Toemen te Den Bosch heb ik eerst bij de winkel zelf laten repareren totdat zij er zelf niet uitkwamen en doorstuurde naar DJI dus in totaal meer dan 4 weken gewacht.

Deel Deze Pagina