DL 222 4-cilinder.

Ik zat net ook op 5IRC te kijken en zag dit. Er staan ook nog ergens video's op waar die met die prop 5000 toeren per minuut draaide. Ik heb geen idee ofdat een goede waarde is. Wel een ontzettend mooi geluidje.......

Ik zal wel eens kijken ofdat ik die kan vinden.

Volgens het verhaaltje is het een prototype en duurt het wel een tijdje voodat die uitkomt. Datum is nog niet bekend.

Er waren ook geruchten van een 150 of een 170 maar daar is verder weinig concreets van bekend.

Als die het net zo doet als mij 50er dat gaat er in ieder geval ook een in de container :-)

Waarom zou dat niet werken ?

Er zullen ook wel passtiften en/of pasbouten in zitten en dat is een systeem wat wel vaker word gebruikt .

Misschien ongebruikelijk in de model motoren markt .

Maar als je lichte 4 zylinder wil verkopen zal je nieuwe richtingen moeten op gaan . ;)

Mvg Johan

Als die het net zo doet als mij 50er dat gaat er in ieder geval ook een in de container :-)

Inderdaad, de 50 en de 100 zijn toppertjes, met zelfs nog meer power en betere loop dan de DA's:)

Ik zit nog op de DL150 te wachten:p (zo'n 4-cilinder is ook erg mooi, maar toch altijd zwaarder)

Grt.

Ik heb een sv-50 boxer. Ziet er bijna hetzelfde uit, maar dan een 2-cil.

Jammer dat ze er van die 'uitlaatjes' bij doen, die je zo de oud-ijzerbult op kunt gooien.
Verschrikkelijk veel lawaai.

Ik had er liever 2 flenzen bij gehad om zelf een uitlaat aan te solderen.

Taco.

Als ik de Amerikaanse forums moet geloven (en dat doe ik wel meestal) dan is SV kwalitatief een stuk minder dan DL. DL zou ik nu zo op een wedstrijdkist durven zetten..... (alleen jammer dat ze geen 150/170 hebben)

een sv 100 durf ik ook meteen op een wedstrijdkist zetten Alex, anders zou ik nooit ene gekocht hebben, dat hij nu in de verkoop staat doet er niets toe.

Aangezien ik al gen3 heb gekregen wil zeggen dat ze hun produkt toch blijven optimaliseren.

Voordeel van DA en 3W : vervangstukken / importeur / producent makkelijk toegankelijk.

het vinden van de fabrikant voor een spare part van gen2 SV100 heeft me toch een paar avonden werk gegeven, echter, eens gevonden was het onderdeel snel hier.

Back