Om het draadje over toekomstige vaar activiteiten eer terug te kunnen laten keren naar zijn oorsprokelijke onderwerp ben ik hier maar een nieuw draadje gestart om het onderwater filmen en fotograveren van RC duikbootjes in hun natuurlijke omgeving verder te regelen.
We zullen op:
met iedereen die daar belangstelling voor heeft gaan duikbootvaren in de Galderse meren.
Er hadden zich voorlopig de volgende personen gemeld (al dan niet onder voorbehoud):
Joop.
Raf.
Annaars.
Douglas.
Ron.
Mathijs.
Zelf zal ik net als vorig jaar zorgen voor de nodige onderwater film en foto apparatuur en zal proberen (moet deze keer zeker lukken) nog een aantal andere duikers te verzamelen om te assisteren. Ik zal de volgende zaken meenemen:
- Duikuitrusting;
- Onderwater fotocamera (digitaal);
- Onderwater filmcamera op statief met ca. 30 meter waterdichte kabel;
- Video recorder met video banden;
- TFT monitor;
- Kookstel, spek, eieren, e.d.
- U177
Mij lijkt me het beste om zo rond 10:30uur af te spreken op parkeerplaats P2. Deze ligt op het kaartje onderin (parallel aan de moerstraat). Om bij de Galdersemeren te komen kun je het beste de afslag Ulvenhout/Chaam (afslag 14) nemen op de A58 (Breda-Tilburg) en de borden naar de Galderse meren volgen.
Joop heeft inmiddels al aangeboden een klein agregaatje mee te nemen. De filmcamera, video recorder en TFT monitor hebben alle een stabiele 230 V voeding nodig. Joop's agregaat durf ik echter niet zonder bijvoorbeeld een UPS / No-break toe te passen (i.v.m. overspanningen). (het zou mooi zijn als Ronald Annaars die vorig jaar de UPS geregeld had deze weer kon meeenemen). Misschien kan iemand (Raf??) een party tent of iets dergelijks meenemen.
Om de interesse in dit evenement wat aan te wakkeren heb ik wat foto's uit het draadje van vorig jaar geknipt.
Hier onder het uitpakken van de boel
Dit was onze elektriciteitscentrale
Dit is onze opname apperatuur
Het inspecteren van de boten
Dit is het heldere water
Hier staat onze filmploeg klaar voor onderwater
Hier is Joop de topedo's aan het laden.
Mocht dit je interesse nog niet gewekt hebben dan raad ik aan om even te Zoeken op het filmpje van Raf.
Met vriendelijke groet:
Mathijs
We zullen op:
Zaterdag 4 Oktober
met iedereen die daar belangstelling voor heeft gaan duikbootvaren in de Galderse meren.
Er hadden zich voorlopig de volgende personen gemeld (al dan niet onder voorbehoud):
Joop.
Raf.
Annaars.
Douglas.
Ron.
Mathijs.
Zelf zal ik net als vorig jaar zorgen voor de nodige onderwater film en foto apparatuur en zal proberen (moet deze keer zeker lukken) nog een aantal andere duikers te verzamelen om te assisteren. Ik zal de volgende zaken meenemen:
- Duikuitrusting;
- Onderwater fotocamera (digitaal);
- Onderwater filmcamera op statief met ca. 30 meter waterdichte kabel;
- Video recorder met video banden;
- TFT monitor;
- Kookstel, spek, eieren, e.d.
- U177
Mij lijkt me het beste om zo rond 10:30uur af te spreken op parkeerplaats P2. Deze ligt op het kaartje onderin (parallel aan de moerstraat). Om bij de Galdersemeren te komen kun je het beste de afslag Ulvenhout/Chaam (afslag 14) nemen op de A58 (Breda-Tilburg) en de borden naar de Galderse meren volgen.
Joop heeft inmiddels al aangeboden een klein agregaatje mee te nemen. De filmcamera, video recorder en TFT monitor hebben alle een stabiele 230 V voeding nodig. Joop's agregaat durf ik echter niet zonder bijvoorbeeld een UPS / No-break toe te passen (i.v.m. overspanningen). (het zou mooi zijn als Ronald Annaars die vorig jaar de UPS geregeld had deze weer kon meeenemen). Misschien kan iemand (Raf??) een party tent of iets dergelijks meenemen.
Om de interesse in dit evenement wat aan te wakkeren heb ik wat foto's uit het draadje van vorig jaar geknipt.
Hier onder het uitpakken van de boel

Dit was onze elektriciteitscentrale

Dit is onze opname apperatuur

Het inspecteren van de boten

Dit is het heldere water

Hier staat onze filmploeg klaar voor onderwater

Hier is Joop de topedo's aan het laden.

Mocht dit je interesse nog niet gewekt hebben dan raad ik aan om even te Zoeken op het filmpje van Raf.
Met vriendelijke groet:
Mathijs