micro, tis een Lama V4 en die valt er zeker onder
EDIT:
Lama V4 (ook de Co-Comanche en Dauphin) zijn idd heel stabiel, zoals als de meeste Co-axiale heli's.
Als vereiste vind ik wel dat je of Xtreme of Aery blades erbij moet hebben.
De stock E-sky blades zijn van paper mache (niet letterlijk natuurlijk...)
Maar ik denk dat je hem in Nederland al kan krijgen voor 90 of 100 euro.
Als je hem uit China haalt ben je het minste kwijt, maar heb je kans dat je 2 weken op de Douane moet wachten. Je bespaart dan wel gauw 40 of zelfs 60%.
Zo heb je bij Miracle-Mart.com het oude type Lama V4 voor slechts 45 euro!!.... hier komt dan iets van 10 bij voor het verzenden maar dan zit je nog op de helft van die Dauphin.
Het enige verschil met het nieuwste type is dat hij iets storings gevoeliger is.
Als je daar nou echt mee zit, kan je voor 61 euro alsnog de 2,4 ghz versie nemen (niewste).
Ohw, en de 2,4 ghz Dauphin is daar slechts 70 euro. Ik durf er haast geld op te zetten dat het exemplaar van 110 euro waar jij het over hebt nog niet eens 2,4 ghz is
Miracle Mart - RC Helicopters RC Cars RC Planes Parts for Cars Parts for Helicopters Accessory Xtreme Production
Ik heb zelf nu alleen het oude type Lama v4 in de vorm van een Co-Comanche. Morgen of Maandag krijg ik echter een 2,4 ghz versie binnen die ik helemaal ga modden met aluminium onderdeeltjes etc.
Ze zijn perfect om binnen mee te vliegen, echter 1 ding. Een Co-axiale heli heeft geen straat rotor nodig om stabiel te blijven, dat scheelt maar als de heli nu om zijn as moet draaien kan dit alleen maar door een van de 2 rotorren af te remmen. Als gevolg hiervan verlies je dus ook lift / vermogen. Anders gezegd, als je om je as gaat draaien lazer je naar beneden

. Dat is overdreven, maar je moet wel een beetje bijgassen.
Vanwege dit euvel heb ik zelf ook een Walkera 4#3B besteld. Dat is een FP heli met een staart rotor die word aangedreven door een aparte motor. Uiteraard draait deze nog altijd minder snel de ene kant op als de andere (tegen de rotor in draaien gaat altijd sneller) maar nu verlies je geen hoogte.