e-vliegers regio delft / haaglanden??

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door tobi-wan-kenobi, 4 dec 2002.

  1. zijn er mensen in de buurt van delft die regelmatig (electro-) vliegen? ik vlieg zelf vaak op het kerkpolder veldje maar ben bang dat ze dat binnenkort onder gaan laten lopen. Ik was lang lid van de hmc maar ik weet niet of die inmiddels al een veld beschikbaar hebben. ik zou graag een verharde baan zien maar is geen vereiste. anyone?
    groetjes, Tobias.
     
  2. Paulraaf

    Paulraaf

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    770
    Locatie:
    Oegstgeest
    Is vliegveld Valkenburg ver voor jou? Daar zit namelijk de de Leidsche en de Valkenburgse.

    We hebben de beschikking over een heel groot stuk gras en uiteraard een landingsbaan van asfalt/beton.

    Groeten,

    Paul
     
  3. dat is inderdaad geen gekke optie. wat zijn de regels etcetera t.o.v. de club(s)? is er een mogelijkheid om een keer te komen 'neuzen'? :D
    groetjes, Tobias.
     
  4. Paulraaf

    Paulraaf

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    770
    Locatie:
    Oegstgeest
    Wat betreft de twee clubs: We vliegen gewoon samen op de dezelfde plek dus we hebben geen frequentieafspraken ofzo. Vliegen is mogelijk in de weekenden van zonsop- tot zonsondergang. Op werkdagen vanaf 17 uur tot zonsondergang. Motorvliegen(verbranding) is op zondag vanaf 12 uur toegestaan.

    Wij (leidsche) houden onze clubavonden op woensdag in het clubgebouw in Leiden. Daar hebben we ook nog eens de mogelijkheid te vliegen (met parkflyers) op het voetbalveld wat voor het clugebouw ligt.

    Ik heb ook nog wat naar je prive berichten gestuurd.

    Groeten,

    Paul
     
  5. paul, bedankt voor de uitnodiging, woensdagavond ben ik druk met 1:1 vliegen :wink: maar volgende week zal wellicht lukken. dan stuur ik je nog wel even een emailtje vtv. een verharde baan lijkt me fantastisch, vlieg altijd op grasveldjes maar m'n PC-7 in-aanbouw met retracts schreeuwt om touch&go's... :D
    groetjes,

    Tobias.
     

Deel Deze Pagina