Eachine E52 klaparm drone geval

Discussie in 'Multicopters electronica' gestart door dutchcommando, 26 mei 2017.

  1. dutchcommando

    dutchcommando

    Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    Soest
    nu vond ik het altijd al erg raar dat hele selfie gedoe.. mensen met hun mobiel op een stokkie en maar foto's van zichzelf maken..:hammer: loop je door Amsterdam heen dan stroomt er weer zo een bus met Chinesen leeg en gaan er 80 stokkies de lucht in met een mobiel erop.. en natuurlijk prikken er 30 stokkies in jouw ogen en 15 slaan er tegen je wangen..:mad:

    of "de jeugd van tegenwoordig" die ondersteboven onder de Erasmusbrug hangen met een stokkie in de hand en foto's van zichzelf maken.. vaar je er met je boot onderdoor heb je weer zo een stom stokkie in je oog zitten..:stout:

    iedereen wilt selfies maken, hoe gekker hoe beter en een spectaculaire "camerahoek" is al helemaal de weg naar 100den likes en shares..:weetnie:

    nu vloog ik al jaaaaren geleden met mijn multicopter met een cameratje eronder en natuurlijk draaide ik wel eens zodat ikzelf ook op de film te zien was..:yes:

    maar om nu een 450mm quad in je zak te stoppen om spectaculaire selfies te maken.... nah, nee... da's niet echt handig..

    dit dachten ze in china natuurlijk ook en op een gegeven moment kwamen er kleine speelgoed "drones" met een camera erin. nu kon je spectaculaire selfies nemen en bergen likes krijgen.

    deze kleine speelgoed "drones" evolueren natuurlijk ook en enige tijd geleden kwam Eachine met de opvolger van hun E50 selfie drone..
    de Eachine E52-TX..:bye:
    het leek BangGood wel een leuk idee om zo een ding mijn kant op te gooien en het leek mij wel leuk om hem dan op te vangen.. (ben tenslotte Hollander, en gratis is altijd goed!)

    dus moest ik wel een review maken, en als het even kon ook jullie ermee lastigvallen..
    mwah.. dat moet te doen zijn dacht ik, dus hier mijn review van de Eachine E52-TX (van BangGood)

    eerst ff een filmpje hier neer plempen..

    :bye: that's me!

    plaatjes, omdat we daar zo van houden..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    weet je?
    ik vind dit klaparm geval nog mooi ook..:koud:

    handig is ie ook nog eens omdat hij zo in je zak past.. voor mij minder handig dat ik niet met een telefoon besturing overweg kan en dus de zender ook mee moet nemen.. daar gaat je ruimte winst..
    die zender kan trouwens alles wat je met de telefoon app ook kan qua besturing en instellingen.. daarom heeft de zender ook zo gruwelijk veel knoppen..:confused:

    geen SD kaart in de E52, want opnames kunnen beter meteen op je telefoon staan omdat dat makkelijker is om op facebook/instagram/snapchat of weet ik veel wat te zetten.. zolang je die likes maar krijgt..

    dat wat je opneemt, foto of video, is toch nog van een behoorlijke kwaliteit voor een stuk speelgoed van 30 euro. instafiltertje over je foto heen en meteen 348947 likes erbij!

    al te spectaculair moet het overigens niet worden met je selfiedrang, want meer dan een zuchtje wind vind dit rode klaparm drone-tje niet echt geweldig..en als het echt op wind begint te lijken dan speelt hij voor een rood herfstblaadje..

    wel handig is dat het rode wapperdingetje zelf heel goed en stabiel zijn hoogte bewaard dankzij een barometer. ben je niet echt goed met oriƫntatie houden dan kan hij gewoon headfree gevlogen worden, en mocht je toch het spoor bijster zijn dan komt hij netjes terug naar waar hij is opgestegen met 1 druk op de knop..(mits het niet waait natuurlijk he?)
    verveel je je, dan kan je zelfs op je mobiel tekenen hoe hij moet vliegen.. gewoon streepje trekken, krulletje doen en het rode wonder doet het ongeveer gelijk aan hoe jij het hebt neer ge-swiped..

    stoer doen kan ook zonder foto's en filmpjes te maken, hij kan heel keurig flips maken.. dit is ook meteen het enige wat hij heel snel kan. knipper met je ogen en de flip is al keurig netjes uitgevoerd..

    zo een 6 tot 8 minuten vliegtijd is precies voldoende om genoeg selfies te maken om een insta superheld te worden meer meer followers en likes dan dagobert duck muntjes in zijn pakhuis heeft!!

    de E52 is gewoon een leuk stukje speelgoed welke er verdomd leuk uitziet.. maar echt serieus filmen of foto's maken zodat je in de national geographic kan komen zit er dan net niet in..:p
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2017
  2. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    Dat lijkt verrekte veel op een Dji Spark!
     
  3. dutchcommando

    dutchcommando

    Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    Soest
    hahaha, ja maar de spark heeft geen klap armpjes...

    en is ongeveer 1000X beter want geen speelgoed, 200X duurder, en DJI..
     
  4. r.marijnissen

    r.marijnissen

    Lid geworden:
    2 mrt 2008
    Berichten:
    1.960
    Locatie:
    Tilburg
    Dji mavic pro heeft wel klap armen.

    Eentje op de club "vliegt" ermee. Tussen haakje want hij besturing heeft ie nouwelijks nodig,
    Ongelooflijk stabiel zon mavic. In windkracht 5 hangt ie nog alsof ie op een standaard staat.
    4k filmen, zelf volg functie, voorzien van sensors en camera onder copter.

    Heb hem eens op een paardenbloem gezet ding stijgt op naar 100meter verder en hoog delucht in.
    2 druk op de knop en hij land precies weer op die paardenbloem. Nog nooit zon precies iets gezien,

    Deze pocket drone= prijs naar.
    Jammer alleen dat ue zo wind gevoelig is.

    Het waait bijna altijd heb ik het idee tegenwoordig...
     
  5. Greywulf

    Greywulf

    Lid geworden:
    20 jun 2017
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Borsbeek (Belgie)
    Hallo iedereen,

    Vraagje, kan je de zender en de app tegelijk gebruiken, dus sturing via de zender en foto of video via de app.
     
  6. dutchcommando

    dutchcommando

    Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    Soest
    jep, je klemt je mobiel in de klem van de zender en je hebt beeld/video/foto controle.
     

Deel Deze Pagina