On the Edge

Ding...Dong...daar staat een pakjesman voor de deur. Nu gebeurt het wel eens meer dat er een pruis, chinees of amerikaan voor de deur staat, maar dit keer ging het pakje niet door de deur en moest de garage open.

edge001.JPG

edge002.JPG

Vandaag alles eens gepast...eindelijk eens wat "bouwfoto's" ;)

edge101.JPG

edge102.JPG

En naast een C-ARF Yak55 2.6m
edge103.JPG

edge104.JPG

edge105.JPG

edge106.JPG

edge107.JPG

edge108.JPG

edge109.JPG

edge110.JPG

edge111.JPG

Het bouwen zal nog wel ff duren, want een handleiding zit er niet bij...of toch nog niet gevonden... en motor en servo's moeten nog besteld worden.

Spijtig dat de Big Scale Fly-in zo vroeg is op't jaar is ;)

Laatst bewerkt:
Hoe groot is da spel????????? Op de prop staat 37/12, welke motor kan dat trekken?

Tip; TAM is in uitverkoop en er liggen nog wel enkele 3W240 boxer motoren ;-)

@Alexzzz:
Natuurlijk moeten er invoerrechten betaald worden.
Ik heb ook geen plaats voor zo'n vliegtuig. Edge is ook niet voor mij, maar voor een clubgenoot. Ik hoop er wel eens mee te vliegen ;)

oejoei

vette bak man!:o

k heb dr veel filmpjes van gezien (o.a) waar iemand em in een winkelhaak recht omhoog trekt, motor gaat schuin omhoog, en de kist ook een andere kant op.
nou ben ik niet totaal fan van dit kleurenschema, maar die kIst is echt vet!!!.
50% wat is dan de precieze span. 3.60m?

ga dit draatje natuurlijk wel volgen;)

Succes met de handleiding te vinden;), in die grabelton.

Grtz.

Ok I want to fly that one :-) ik wil er zelf huur voor betalen lol
da kit van da spel kost eigelijk nog nie "zoveel" als ge vergelijkt me andere bakke hier
maar die motor servo's etc, die klasse zal ook een keuring nodig hebben voor hij mag vliegen...

video: http://www.billhempel.com/video/50EdgeARF.wmv

Laatst bewerkt:
@JVDO
in vgl met andere kits valt de prijs nog mee, je moet nog wel verzendkosten en invoerrechten bijrekenen. Op de afwerking valt niet veel af te keuren!
De Edge wordt wss Cat. 3, +25kg en zal nog ne hele papierwinkel moeten doorlopen vooraleer er mag gevlogen worden...maar zover zijn we nog niet...
Die video had ik nog niet gezien, vliegt precies wel goed.

@Wesley Puma
Op foto is het kleurenschema mss wat minder, maar in't echt is da wel VET. Zo'ne bak heeft vlammen nodig!

Laatst bewerkt:
Knappe bak, zal waarschijnlijk ook één van de eerste zijn in europa. Bij mijn weten vliegt er alleen in Engeland ook ene.

k heb dr veel filmpjes van gezien (o.a) waar iemand em in een winkelhaak recht omhoog trekt, motor gaat schuin omhoog, en de kist ook een andere kant op.

Dat was geen Hempel Edge, maar een 40% Wildhare Extra 300 met hetzelfde kleurenschema.

Die heb ik live zien crashen, maar er is nu al een nieuwe dacht ik met een zwaardere motor, dat model was destijds wat underpowered. Foto's dateren van La Ferté 2004.
AX_SU26gross_AAAA.jpg

AX_SU26gross_AAAB.jpg

ouch, pijnlijk als je zo nen bak de grond in ziet gaan :?

Back