Een gimbal onder een f330 frame?

Discussie in 'Multicopters' gestart door ycdlawip, 16 jan 2017.

  1. ycdlawip

    ycdlawip

    Lid geworden:
    27 okt 2015
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Regio Haaglanden
    Zo het voorjaar is in zicht en ik heb gelijk weer zin om mijn hobby van vorig jaar (multicopters) weer op te pakken :p

    Nu is mijn Cheerson CX20 een beetje een barrel sinds de crashes van 2016 (heb er veel pech mee gehad destijds en was ook onervaren etc) dus heb ik maar een beetje hals over kop een f330 frame besteld. Ik wilde eerst een f450 frame maar deze leek me iets te groot en ik zou zelf kleiner wel wat fijner vinden.

    Dus nu ga ik mijn cheerson cx20 overzetten naar dat frame (heb op youtube gezien dat dat kon). Alleen heb ik ook een simpele chinese 2d gimbal die ik eigenlijk af en toe wel wil gebruiken met mijn action camera.

    Dus nu is mijn vraag: zou een cheerson cx20 frankenstein build op een ripoff f330 frame sterk en groot genoeg zijn voor een gimbal eronder? Of moet je dan toch echt een groter frame hebben? Ik wil de quad een beetje gebruiken voor zowel FPV vliegen als luchtopnames maken.

    Alvast bedankt!
     
  2. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Daar lijkt mij een F330 frame niet groot genoeg voor :). Maar als je cheerson hardware dat wel trok zou je het kunnen proberen natuurlijk :)
     
  3. ycdlawip

    ycdlawip

    Lid geworden:
    27 okt 2015
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Regio Haaglanden
    ok bedankt, ik zag op youtube wel wat mensen die t hebben gedaan vraag me alleen af of hij als die kleiner is juist beter door gaat vliegen of juist niet
     

Deel Deze Pagina