Een speciale VIIC/41

Discussie in 'Duikboten' gestart door MFR, 19 jul 2016.

  1. MDBG

    MDBG

    Lid geworden:
    10 feb 2005
    Berichten:
    2.335
    Locatie:
    Provincie Groningen
    Manfred,
    je hebt gewoon een goed werkend en mooi model geupdate naar de techniek van deze tijd.
    Een 25/30 jaar geleden was er niet zo veel als nu.
    Het ziet goed uit.

    Hein
     
  2. MFR

    MFR

    Lid geworden:
    7 jun 2008
    Berichten:
    1.110
    Locatie:
    Haarlem
    Dank je Marc,

    De basis was al meer dan goed, beetje kromme tenen of alles zou passen, het resultaat is uiteindelijk wat telt.

    Hein,

    Mooi model, akkoord, goed werkend was het niet echt meer na al die jaren van stilstand, maar dat heb ik uiteindelijk ook opgelost, van Jan een hoop geleerd tijdens mijn "opleiding" in het verleden met de bouw van mijn eigen VIIC.
    Er is trouwens niet veel nieuwe techniek in gegaan, of je moet de servo-testers meetellen, gelukkig in het bezit van meerdere oude robbe modules in de reserve-la.
    Al met al een aardig werkje om alles weer werkend te krijgen, maar dat verdiend deze boot ook, kunnen de jonkies ook eens zien wat er allemaal mogelijk is.
     
  3. victor 3 sub

    victor 3 sub

    Lid geworden:
    22 sep 2011
    Berichten:
    173
    Locatie:
    utrecht
    Manfred het is inderdaad een verd&£€$ mooie boot .heb hem nu in het echt gezien .en moet je zeggen je hebt puik werk geleverd. meneer de groot zou trots op je geweest zijn .de andere komt voorlopig even op de plank te liggen .hoop hem voor de volgende subsail klaar te hebben.maarja eerst de 2540 afkrijgen.
     
  4. MFR

    MFR

    Lid geworden:
    7 jun 2008
    Berichten:
    1.110
    Locatie:
    Haarlem
    Dank je Geert,

    Het kostte wat moeite, maar dan heb je ook wat, neem rustig de tijd voor de 2450 om hem af te krijgen en die andere, dat komt vanzelf wel, zo gebeurt het bij mij ook, je kan niet alles te gelijk.
     

Deel Deze Pagina