eerste F3A B/C wedstrijd 2014

Discussie in 'F3A' gestart door ruud01, 30 mrt 2014.

  1. ruud01

    ruud01

    Lid geworden:
    7 aug 2003
    Berichten:
    369
    Op 27 april is het zover de eerste F3A B/C wedstrijd 2014.
    Deze word op de vliegclub van Delta Oss gevlogen deltaoss - Wie zijn wij

    Deze dag zal bestaan als het weer het toelaat uit 3 ronde B en 3 ronde C.
    De programma's zijn hier te vinden:
    Subcommissie Kunstvlucht - Programma's NIEUW 2014

    Het C programma is het standaard C programma wat al jaren gevlogen word.
    Het B programma is nieuw voor 2014.

    Zelf ben ik als jurylid aanwezig en natuurlijk ook voor iedereen die iets wil vragen.
    Wie gaan er mee doen?
     
  2. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
  3. ruud01

    ruud01

    Lid geworden:
    7 aug 2003
    Berichten:
    369
    Ik hoop ook zeker dat er wat mensen komen. het zou leuk zijn als ik een spannende wedstrijd kan jureren.

    Voor de mensen die bij clinics zijn geweest of graag willen instappen. Ik sta altijd open voor vragen. en evt hulp en voor vliegen van de programma's.
     
  4. Richardvw

    Richardvw

    Lid geworden:
    23 okt 2007
    Berichten:
    111
    Locatie:
    St Oedenrode
    Heren en dames modelvliegers,

    indien u deel wil nemen aan één of meerdere F3A wedstrijden in 2014 wilt u zich dan alstublieft inschrijven via de website Aanmelden voor wedstrijd

    Dit graag uiterlijk 1 week voor aanvang (liefst eerder), dit heeft alles te maken met voorbereiding en aanschaf bekers / voeding etc


    Namens de SC alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking

    mvg Richard
     
  5. josienv

    josienv

    Lid geworden:
    23 dec 2012
    Berichten:
    6
    Locatie:
    wierden
    Hallo Richard,
    Ik heb me vorige week proberen in te schrijven via de website. De eerste poging bleef ik het aanmeldscherm zien. Ik heb daarna nog een tweede poging gedaan, en toen verdween het aanmeldscherm wel nadat ik op verzonden had geklikt. Ik zie bij de deelnemers nog niemand staan (in de B althans), dus ik weet niet of mijn aanmelding binnen is gekomen.
     
  6. derosa

    derosa

    Lid geworden:
    18 jul 2005
    Berichten:
    522
    Locatie:
    Tongeren-belgie
    ik heb mij ook ingeschreven voor kaatsheuvel, maar zie mij niet staan
     
  7. Richardvw

    Richardvw

    Lid geworden:
    23 okt 2007
    Berichten:
    111
    Locatie:
    St Oedenrode
    Inschrijven

    Er zijn helaas op dit moment nog wat problemen met de server waardoor het inschrijven via de site niet werkt zoals gehoopt daarom kunnen jullie tot die tijd beter even een mailtje sturen naar mij op j.wijk7@chello.nl

    sorry voor het ongemak, er wordt momenteel hard aan gewerkt om het op te lossen
     
  8. Richardvw

    Richardvw

    Lid geworden:
    23 okt 2007
    Berichten:
    111
    Locatie:
    St Oedenrode
  9. silva916

    silva916

    Lid geworden:
    5 jun 2010
    Berichten:
    751
    Locatie:
    Oeding duitsland
    Aangezien het niet storm loopt met de aanmeldingen in de klasse C, wat ik persoonlijk erg jammer vind en een gemiste kans, zal ik mijzelf opgeven in Kaatsheuvel en er alles aan doen om mijn model weer vliegend te krijgen voor die wedstrijd. Ondanks dat ik t erg druk heb.

    Gr Frank
     
  10. ruud01

    ruud01

    Lid geworden:
    7 aug 2003
    Berichten:
    369
    ik ben net weer terug van de eerste F3A b/c. De dag begon met wat regen gelukkig klaarde het rond half 12 op en rond 12 uur was het droog en zijn we gaan vliegen.
    6 deelnemers in de B
    en 3 in de C klasse.

    Zelf was ik aan het jureren. het was erg leuk te zien dat bij elke deelnemer net niveau iedere vlucht weer hoger werd. Dit geld helemaal voor de C klasse. Deelnemers die de dag er voor hun vliegtuig invliegen nog de pech hebben met wat schade maar door door pushen en mee doen, en daarbij zich zelf in 3 vluchten met 200 punten verbeteren.
    tijdens de 2e vlucht schade aan een landingsgestel en met wat gezamenlijke inspanning lijm en tape toch de 3e vlucht weer vliegen.
    Ik hoop dit bij de volgende wedstrijd weer te zien!

    in de B klasse met voor het eerst een nieuw programma toch bijna geen nullen gevlogen en een spannende wedstrijd, hopelijk met de volgende keer meer deelnemers.

    Vanuit het oogpunt van de jury gezien worden er veel 'foutjes' gemaakt die makkelijk zijn op te lossen. Dingen als geen rechte lijntjes tussen de figuren in en vlakke lijnen die omhoog of omlaag gaan. Dit kan je op lossen door een trainingsmaatje te zoeken en samen te gaan vliegen. Het helpt goed om recht achter elkaar te gaan staan en kritisch naar elkaars vliegwerk te kijken. Als je hier hulp bij nodig hebt kan je altijd contact met een van de meer ervaren vliegers opnemen.

    Al met al een gezellige en leuke dag. tot 1juni in son en breugel!

    [​IMG]

    ps. er is ook meer te lezen op de dutch F3A goep op facebook
    https://www.facebook.com/groups/212578488914113/?fref=ts
     

Deel Deze Pagina