Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is me niet duidelijk hoe ver je/jullie zijn met de bouw.... ik wil een riva runabout gaan maken ..
... ...
... We zijn best wel ver met de boot ...
hallo iedereen
ik wil een riva runabout gaan maken en weet niet zo goed wat voor elektro motoren ik moet gebruiken moet wel een beetje een snelle boot worden .
Weet iemand wat voor motoren ik er in moet zetten
alvast bedankt
groetjes Danny![]()
...... heb onderhand de Electra erin gezet en gaat toch rond de 30 km/h stond er zelf versteld van
He, wat, hoe kan dat? Je zet een draadje op met de onderstaande vraag.
En dan schrijf je plotseling,
Schiet mij maar lek?
Overigens geloof ik niets van die 30km/uur, 3km/uur geloof ik wel.Zou hij wel 30 halen dan ligt hij zo hoog op het water dat hij met de smalle onderkant zeer instabiel wordt. Hij gaat stuiterend over het water en zal bij een scherpe bocht misschien wel eens een rol kunnen maken.
Lang geleden heb ik heb het namelijk zelf wel eens geprobeerd toen ik met de modelbouw begon. De "speedboot" die ik toen heb "ontworpen" en gebouwd was vergelijkbaar met jouw bootje. Hij was iets korter en had een bolle bodem, vooral dat laatste was rampzalig bleek later. Met een 1,5cc diesel motortje ging hij als de brandweer maar hij was niet in bedwang te houden. Hij stuiterde over het water en bij een bocht ging hij helemaal dwars uit over het water en als daar maar een klein golfje was stuiterde hij daarop omhoog en maakte dan soms wel eens een rol om dan op z'n kop in het water te "landen". Een heel enkele keer kwam hij wel eens recht in het water terug. Dat project heb ik na diverse pogingen om er toch iets van te maken opgegeven. Mijn ontwerp kunsten waren (en zijn) niet zodanig dat ik een goed werkende speedboot kan bedenken.
de boot gaat heel erg snel maar ligt heel onstabiel en doet hetzelfde wat jouw boot toen de tijd deed.Dus jij zegt eigenlijk dat het niet echt een speedboot kan worden,maar meer en kruiser.
Wel bedankt als je tips hebt om hem beter te maken hoor ik het graag.
Wel bedankt als je tips hebt om hem beter te maken hoor ik het graag.