Electronische ontsteking nu bereikbaar voor iedere gloeiplugheli

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door brutus, 16 dec 2013.

  1. brutus

    brutus Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    19.525
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Het betere brandstofverbruik en makkelijkere starten kun je zuiver op het konto van de totaal verrotte bougie wegschrijven.

    Het koelere lopen deels, maar ook voor een groot deel op de verlaagde compressie.

    Ik zou je echter wel willen aanraden die pakking zo spoedig mogelijk voor een metalen te vervangen, want het vormt een isolatie tussen voering en koelkop, en dat kan de warmtebalans verstoren op een manier waarvan ik de gevolgen vanaf hier (nog) niet kan overzien.

    In het vervolg toch die bougie maar wat eerder vervangen, ze gaan overduidelijk niet "oneindig" mee :D

    Blijkbaar is die "Hanging idle" een goede indicatie om even naar de bougie te kijken, schoon te maken of indien nodig te vervangen.
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    12.792
    Locatie:
    Rotterdam
    Ja.. een metalen...
    Ik kom ze nou niet echt tegen..

    Maar als ik er eentje kan vinden, vervang ik hem..
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    28.393
    Locatie:
    Tussen Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal (NL)
    Shim uit een drankblikje is nog te dik?
     
  4. brutus

    brutus Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    19.525
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Boring en slag vergelijken met het ASP aanbod (die hebben headshims van 0,1 mm) en kijken of er iets bruikbaars bij tussen zit?
     

Deel Deze Pagina