Elektro Meeting Herrineringsdraadje 2009-2010

Hoi,

Hier een experiment met als doel om de bezoekersaantallen op te krikken.
Het "2008: overzicht elektro fly-in's NL & B ‎ ‎" komt hierdoor te vervallen.
Vaak zijn de meetings op diverse subforums weergegeven. Hierdoor wordt er nogal eens een meeting over het hoofd gezien, en dat willen we niet ;).

Dit draadje is namelijk zelf regulerend.
Elke elektro piloot die graag op de hoogte wilt zijn van de komende meetings hoeft hier enkel maar eenmalig een abbotje te nemen. Dat is alles wat je hoeft te doen. Wil je je uitschrijven dan kan je dit eenvoudig doen door je in je Outlook mail je abbonement op dit draadje op te zeggen.

Elke uitnodiging voor een elektromeeting kan hier gepost worden door de organiserenden.
Daardoor krijg automatisch een mailtje in je inbox en ben je op de hoogte!
Tevens kan de organisatie 1 a 2 weken voor de meetingsdatum nog een herinneringspost plaatsen voor vroeg aangemelde maar ook zeer laat aangemelde meetings worden zo ook nog opgemerkt.

Graag wil ik elke elektropiloot willen verzoeken niet in dit draadje te reageren omdat dan voor elke abbo een behoorlijke aantal mails in je Outlook kan stromen waardoor eventuele aankondigingen alsnog gemist worden. Dus alleen eenmalig aanmelden en dan graag een reaktie in het eigen draadje van de betreffende meeting. Die link kan dus door de organiserenden hier in een post geplaatst worden. Graag zou ik de organisatoren ook graag willen adviseren om in de titel van hun meeting draadje de datum, soort meeting en plaats te vermelden. Voorbeeld: "4 october 2009 EDF Jets over Schipperskerk"

Omdat een langlopend draadje zo nogal veel post in je Outlook zou kunnen bezorgen heb ik dit draadje alleen voor 2009-2010 opgezet. Elk jaar hoef je je dus slechts eenmalig te abboneren. Zou dit draadje uitermate goed gaan bevallen dan kan dit draadje ook een permanente status krijgen.

Mvg!

Erik

Laatst bewerkt:
Back