Enorme kortingen bij Banggood met hun 11 jarige bestaan.

Discussie in 'Multicopters' gestart door Timcopter, 7 sep 2017.

  1. Timcopter

    Timcopter

    Lid geworden:
    3 jun 2015
    Berichten:
    82
    Banggood bestaat sinds vandaag 11 jaar en geven nu enorme kortingen op bijna alle RC producten. Heb zelf zojuist de nieuwere versie van de Eachine Wizard aangeschaft.
    Mocht je nog iets nodig hebben, kijk dan even bij de coupons die op het moment beschikbaar zijn. Wellicht kun je het een stuk goedkoper kopen! https://deals.banggood.com/deals/edm/topic/coupondeals160603.html
     
  2. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Heb je de X220S RTF gekocht of zonder ontvanger? Indien RTF, dan beste zsm de ontvanger vervangen. De gebruikte A8S is zeer onbetrouwbaar gebleken, en heeft al menig quad laten crashen.
     
  3. Melkmeisje

    Melkmeisje

    Lid geworden:
    16 nov 2012
    Berichten:
    58
    Man man, de lizard95 nu € 75 en een paar centen. Ik denk er bijna aan om er 1 bij te kopen als spare....
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2017
  4. oebele

    oebele

    Lid geworden:
    17 mrt 2016
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Amersfoort
    De ISDT laders zijn ook een stuk goedkoper:

    SC-608 25 euro
    Q6 plus 42 euro
    Sc-620 50 euro
    D2 84 euro
     
  5. Timcopter

    Timcopter

    Lid geworden:
    3 jun 2015
    Berichten:
    82
    Zonder ontvanger gekocht gelukkig, maar toch bedankt voor de tip! Had een hoop problemen kunnen voorkomen.
     
  6. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Gelukkig. Er zijn al teveel quads gecrasht door de A8S
     
  7. Melkmeisje

    Melkmeisje

    Lid geworden:
    16 nov 2012
    Berichten:
    58
    Toch een leuke quad voor dat geld, die X220S
     
  8. mario drone

    mario drone

    Lid geworden:
    17 jun 2017
    Berichten:
    21
    Locatie:
    arnhem
    Het is zeker een leuk speeltje... voor die centen dan.
    Ik heb er eentje van de eerste serie gekocht, met compound frame en Irx6 zender.
    Wel een paar kinderziektes moeten verhelpen en instellingen verandert, omdat het simpelweg niet gedaan of verkeerd was.
    Maar zoals ik al zei... voor een RTF van 200€ en dan nog zo hard, lang en plezier hebben met vliegen is toch onvoorstelbaar.
    Ik wacht nog steeds op mijn goggle om toch het echte FPV gevoel te krijgen, want dat LOS vliegen is heel slecht voor de accu's...doordat je geen voltage ziet zijn deze zo onder het minimun en dat heeft er al 1tje doen overlijden.
    2 tips:
    Props kun je meteen weggooien, zijn met hun 5051 niet geschikt voor deze motortjes deze zullen snel verbranden vanwege oververhitting.
    Ook de accu en de lader zijn van zeer lage kwaliteit, zo'n racer verdient toch wel een goede stroom aanvoer.

    Succes met je tovenaar en veel veilige vlieguren gewenst
     
  9. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Je kan een buzzer erin solderen om de accu's in de gaten te houden. Of een losse accu tester erop:

    [​IMG]

    Deze heeft een clip, zodat je hem zo onder de battery strap kan schuiven. Aansluiten op balance plug, spanning voor alarm instellen (ik gebruik meestal 3.5 of 3.6 volt per cel) en je hoeft geen LiPo's meer te slopen.
     

Deel Deze Pagina