EPSILON F3J EP (Staufenbiel) ervaringen?

• Topicstarter Topicstarter Martijn G
  • Startdatum Startdatum
M

Martijn G

Guest
Is er iemand die ervaringen heeft met de EPSILON F3J EP van Staufenbiel?
Zo ja, dan hoor ik dat graag. :D

EPSILON F3J EP | Electric-glider | Modelplanes | Models | Staufenbiel

0314057E_b_0.JPG

Ervaringen:

Martijn,

De ervaringen die er zijn staan op de duitse forums (RC Line & RC Network) dus het beste kun je daar even rondneuzen.

M.vr.gr.

Rob Hermens

Overigens staat er in de aankomende uitgave van FMT (www.vth.de: FMT) een uitgebreid artikel over de Epsilon F3J. Daarin wordt hij uitgebreid getest en geven ze adviezen voor set-up en voor en nadelen.
Komt rond 10 Oktober uit.

dat word dan maar ff wachten... :(

Als er 1 op voorraad is en het ziet er goed uit dan gaat er 1 mee. Er komen vast nog wat mooie dagen en ik mis op dagen zoals gisteren een goede termiek zwever. Deze lijkt me perfect omdat er ook nog leuk mee te vliegen is als er geen termiek is ;)

Als er 1 op voorraad is en het ziet er goed uit dan gaat er 1 mee. Er komen vast nog wat mooie dagen en ik mis op dagen zoals gisteren een goede termiek zwever. Deze lijkt me perfect omdat er ook nog leuk mee te vliegen is als er geen termiek is ;)

ik ben benieuwd:)
Maak je er ook een bouwverslag van?:D

Ik denk er sterk aan om de set met himax motor en prop edg te nemen. Ik zal wat foto's maken van het inbouwen van de servo's edg ;) Als ze een betere combi hebben dan ga ik daarvoor.

Ik denk er sterk aan om de set met himax motor en prop edg te nemen. Ik zal wat foto's maken van het inbouwen van de servo's edg ;) Als ze een betere combi hebben dan ga ik daarvoor.

Alvast bedankt;)

Ik wacht gespannen af:D

Maak je een apart topic? of post je het hier?

Er is een combo set met een 3528. Ik weet alleen niet of dat de 3s (1000kv) of de 4s (800kv) versie is. Is compleet met prop en spinner voor 50 euro meer. Motor weegt 197g en moet hem mooi omhoog trekken. Ze geven op max 550-600W. In een zwever moet die motor wel meer kunnen doen lijkt me. Er komt een 60A regelaar in. Ik ga me ook aan de aanbevolen servo's houden al lijken die 9g servo's (2kg) me wat klein in de vleugels.......

mmh, ik heb nog een Turnigy C4250 liggen. Als die past...... en mijn 4s 5000 cellen...... zou erg mooi zijn :) 14x8 klap erop en power plenty...

Een 42mm motor past, dat hebben de duitsers al geprobeerd zie ik net :) De meesten moesten lood in de neus dus mijn 4s 5000 pask (heb er 6) moeten geen probleem zijn. Mooi :) Nu hopen dat er 1 in hamburg ligt en ze een goede prop / spinner erbij hebben voor mijn motor. Bouw lijkt er mee te vallen. Maandag avond en dinsdag ochtend / middag bouwen en dinsdag avond even testen...... als alles meezit dan ;)

Back