EuroContest Assen 2012

Vanaf nu is het weer mogelijk je in te schrijven voor de eurocontest. Er wordt op dezelfde locatie gevlogen als vorig jaar. Direct naast de minicamping dus.
Ook de chinees komt weer langs. Voor 5 euro kan iedereen zijn buik weer vol eten. Ook timers, coaches,familieleden betalen slechts 5 euro.
Ik doe mijn best iedereen weer met een leuke attentie naar huis te laten gaan.

Aarzel niet en schrijf je in. De link voor alle info staat op de startpagina van F3K.NL

Graag tot 8,9 en 10 juni in Tynaarlo

Laatst bewerkt:
ik ga ook komen want dat lijkt me heel leuk en we zijn in de buurt met camperen.
maar ik ga niet meedoen want ik heb nog niet veel gebouwd want ik had mijn onderarm gekneusd toen ik over de clownsneus gevallen ben. ik vond de plaatjes heel leuk die mensen geplaatst hadden en toen heb ik ook veel gelachen.
ik snap niet waarom het de wedstrijd in assen is die in tynaarlo gevlogen wordt. moeten we ons verzamelen in assen en dan met zijn allen naar tynaarlo.?

Dollarcontest in Ten Aarlo

Po.verd.mm. ,misschien kom ik ook wel langs op de TT race in Assen Theo.

Alhoewel, ik heb mijn linkerknie bloederig geschaafd tijdens een recent ongeschil met één van mijn vriendinnetjes (all you need is love) en mijn neus is flink gekneusd wegens een subtiele onenigheid met mijn werkende gever (hij ligt in het hospitaal die duivel), maar mijn longen zijn OK want ik ben gestopt met Marl&Boro.

En ik train very very hard om grotere kuiten dan Loet en Mark te krijgen. Het onmogelijke wordt dus bijna onmiddelijk gedaan maar mirakels met HGH en Testosterone duren net iets langer.

TT Assen : maakt niet uit in Tynaarlo of wherever === allen daarheen !:murder:

Yves

Karel

Verzamelen doen we in Tynaarlo. Dat is een gehucht ten noorden van Assen. We noemen Assen omdat anders iedereen gaat vragen waar Tynaarlo ligt. Tynaarlo is trouwens een dorp waar de bewoners vaak clownsneuzen dragen. Zo voorkom je dat je je neus bezeert aan een hunebed of plaggenhut. In Assen dragen ze geen neuzen omdat die niet onder de helm passen op het TT circuit.
Ook Bartje had geen neus op. Hij had hem in zijn broek gestopt nadat hij bruine bonen van zijn moeder moest eten ondanks dat hij er weigerde er voor te bidden. Bartje's maag kon slecht tegen bruine bonen. Hij raakte ervan aan de race-poep wat weer handig was op het TT- circuit. Daar wordt heel wat af gerace't

Yves
Duvel was het toch?? Staat voor je klaar in Tynaarlo

ik kijk nu al heel erg uit naar deze wedstrijd maar ik geloof theo niet dat ze daar allemaal met clownneuzen lopen. misschien van het drinken dat ze een rode neus krijgen want dat doen ze al heel lang. je moet wel gek zijn om een plaggenhut of een hunnenbed te bouwen alsof ze niks anders te doen hebben.
en ik vindt het raar dat je tynaarlo niet kan vinden en dan assen zegt. onze postbode zegt ook dat dat vreemd is want ik woon in koewacht en als de brieven en pakjes naar sluiskil gaan komen ze niet in koewacht.
en het verhaal van bartje is echt van de gekke, ik ga zeker geen clownneus in het achtereind van de romp steken en bartje hield volgens mij een vinger in de dijk en die hebben ze helemaal niet in drente, en nou jij weer, lolbroek.
ik heb al een plaatsje gevraagd voor op de camping bij de wedstrijd en omdat ik op tijd ben is er zeker plaats zei de meneer van de camoping. En op de andere camping gaan we niet meer staan want die campingmeneer had een rode neus zei mijn begleider die er vorige weekend gecampeerd heeft.

Karel
Yves
Duvel was het toch?? Staat voor je klaar in Tynaarlo

Kan je gewoon eventjes gauw desondanks niettemin de deelnemerslijst publiceren hier op the Forum Theo ? Met al die Chinesische reizen kom ik nauwelijk nog aan vliegen toe (andere aktiviteiten hebben daarentegen wel positief toegenomen) = [media=youtube]O0e1Y5FXNWs[/media]
Is daar in de omgeving nog een redelijk optrekje te vinden (Relais & Chateaux of zo). Meer als 700€ per nacht wil ik natuurlijk niet betalen.
Tenzij voor de suite met Olivia :rolleyes:
Groetjes van tussen de Franse koetjes,

Yves
Big drinking, honky tonk Western swinger

Laatst bewerkt door een moderator:
Supersonische reaktie

Kan je gewoon eventjes gauw desondanks niettemin de deelnemerslijst publiceren hier op the Forum Theo ? Met al die Chinesische reizen kom ik nauwelijk nog aan vliegen toe (andere aktiviteiten hebben daarentegen wel positief toegenomen) = O0e1Y5FXNWs[/media] Newton-John - Physical (1981) - YouTube
Is daar in de omgeving nog een redelijk optrekje te vinden (Relais & Chateaux of zo). Meer als 700€ per nacht wil ik natuurlijk niet betalen.
Tenzij voor de suite met Olivia :rolleyes:
Groetjes van tussen de Franse koetjes,

Yves
Big drinking, honky tonk Western swinger

Bedankt voor de deelnemerslijst Theo. Indrukwekkend. Het groot aantal piloten geeft me onmiddelijk een fatale moodswing : 5NNkGR80Rrg[/media] Malach Mood Swing - YouTube

En zodoende wordt de eerstkomende F3K happening voor mij dus nou Cremona (Italië) in Juni - man wat hebben ze daar goeie spaghetti met parmegianni en stuff. Afgerond met ristretto of capuccino, naargelang.

Overigens, een uitstekende gelegenheid om mijn nieuwe 991 in te rijden : Porsche Identity. The new 911 Carrera Cabriolet models. - YouTube

BDHTWS

Laatst bewerkt door een moderator:
inschrijven werkt niet?

Ja, alleen hebben daniel en ik ons al 2x aangemeld, maar zien ons nog niet bij de lijst staan? gewoon ingeschreven via de f3k site.... Misschien is er iets mis gegaan? misschien is dit ook bij anderen ook gebeurd, vindt de startlijst ook nog een beetje magertjes.
Gr. dennis

Ja, alleen hebben daniel en ik ons al 2x aangemeld, maar zien ons nog niet bij de lijst staan? gewoon ingeschreven via de f3k site.... Misschien is er iets mis gegaan? misschien is dit ook bij anderen ook gebeurd, vindt de startlijst ook nog een beetje magertjes.
Gr. dennis

Dan gebruik je misschien de browser Firefox, gaat bij mij ook altijd fout.

Dennis,

Kan inderdaad te maken hebben met het gebruik van Firefox. Mail even je gegevens dan zet ik je op de lijst. Gaat de teller toch richting de 30 :)

Nog slechts een paar dagen om je op te geven. Mocht het via de site niet lukken stuur mij dan even een PB

Ben op het moment druk aan het lobbyen thuis, waarschijnlijk doe ik ook mee. Ik heb idd ook begrepen dat je je tot en met 4 juni in kan schrijven. Klopt dit niet?

Back