Eurotour en world cup wedstrijd f3k 2018

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door specialpainter.nl, 25 mrt 2018.

  1. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Screenshot_20180613-165939.png

    Dank aan Steven de Weerdt voor deze mooie grafiek van het verloop van de standen
     
    Knikvleugel, heino, Vink en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Vakantie kwam voor mij direct achter Baarlo aan, vandaar dat het even duurde voordat ik iets post. Gelukkig hebben de deelnemers al leuke foto's en de uitslag gemeld, dank daarvoor!

    De vrijdag ervoor was het weer echt droevig slecht, de voorspellingen waren hoopvol en bleken gelukkig te kloppen; beetje grijs in de ochtenden en langzaam trok het open met een beetje oplopende wind. Condities om te vliegen waren zeer leuk, er was altijd wel ergens een bel te vinden maar toch was het erg listig weer. Net als de zon, die hakte er in de middag lekker in;)

    Uiteraard was het voor ons als organisatie behoorlijk spannend, de nieuwe lokatie, het weer, doet alles het, zijn we niets vergeten, o shit wat is het gras lang, allemaal dat soort dingen hebben bij Jaap, Jorn en mijzelf behoorlijk wat kopzorgen bezorgt. Ondanks dat denk ik dat we van een succes mogen spreken en de lokatie als zeer goed kunnen bestempelen. De service van de Strandhoeve was bijzonder goed en behulpzaam, mede dankzij hen heeft het weekend ook soepel kunnen verlopen.

    Ik heb Jaap en Jorn al genoemd als vrijwilligers, maar ook de familie Wakkerman , Jitske en Henk N hebben meegeholpen achter de schermen. Nogmaals dank voor de inspanningen!

    De loterij was een groot succes, iedereen bedankt voor het kopen van de lootjes!

    Neil van Superfly heeft de prijzen beschikbaar gesteld, ook KST heeft mee gesponsord.
    De rondvlucht is beschikbaargesteld door Airbet vliegbedrijf te Hogeveen en Alfons Merlijn.

    Rest mij niets anders dan iedereen te bedanken voor het mooie weekend!
    Hier nog wat foto's van de loterij, met dank aan Brian vd G voor de altijd weer toffe foto's!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    jorn en heino vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina