EVMC

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Jasper, 17 jun 2004.

  1. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Hallo mensen,

    ik ben van plan om me aan te gaan melden bij de eerste velpse modelbouwclub (EVMC). Het lijkt mij erg leuk om met andere mensen te rijden en ik ben van plan om in de toekomst, ook wedstrijden te gaan doen.

    Zijn er hier mensen die ook bij deze club zitten? Zo ja, wat zijn je ervaringen ermee? Op de site staan speciale rijtijden voor alle klasses. Houdt men zich daar aan, of niet?

    Andere tips/suggesties/ervaringen zijn natuurlijk welkom.
     
  2. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Ik ben geen lid, maar aangezien de raco en de evmc redelijke 'vrienden' zijn hebben we er een keer gereden met de raco club.

    Ook rijd 'k er zelf welleens met wat andere leden van de raco...

    De tijden worden alleen ingesteld als het druk is, 't gebeurd de laatste tijd wat minder geloof ik.. ook wel omdat de 1:10 en 1:8 wel bij elkaar kan en tja.. als er 1 electro 1:10 is dan kan ie gezellig bij de brandstof 1:10.... zo wordt er meestal door een bestuurder bepaald hoe of wat de klok gaat doen... De klok gaat er vaak pas op als het echt te druk is en meestal alleen omdat de 1:5's net ff te dicht bij de 1:10's en 1:8's komen...


    Voor wedstrijden is de EVMC best leuk, ze hebben er ook welleens clubraces en daar kun je als beginner echt goed uit te voeten aangezien die daar ook echt voor zijn.. eens in de zoveel tijd komt d'r ook nog 'n icc wedstrijdje voorbij, dan kun je jezelf meten tegen de wat betere heren :)
     

Deel Deze Pagina