Hoewel ik inmiddels een paar lekker vliegende zwevers in mijn collectie heb, ben ik eigenlijk nog steeds een vliegende-vleugel-fan, en mijn vliegende vleugels willen tot dusver niet echt lekker thermieken. Dus leek het me leuk deze winter maar eens een thermiekplank te gaan bouwen. Wel moest er een of ander remsysteem in zitten, want butterfly of Schemp-Hirth kleppen ben ik met mijn huidige zwevers onontbeerlijk gaan vinden.
Na wat rondneuzen viel mijn keuze op de Eyecatcher van Robert Schweissgut, 220 cm span, remklepjes en een mooie meeuwenvleugel:
Vorige week besteld, en vandaag kwam het freespakket aan. Ik verheug me erop om te beginnen, maar dat kan nog wel even duren... andere dingetjes vragen nog even mijn aandacht. Maar, de spullen liggen klaar:
Na wat rondneuzen viel mijn keuze op de Eyecatcher van Robert Schweissgut, 220 cm span, remklepjes en een mooie meeuwenvleugel:

Vorige week besteld, en vandaag kwam het freespakket aan. Ik verheug me erop om te beginnen, maar dat kan nog wel even duren... andere dingetjes vragen nog even mijn aandacht. Maar, de spullen liggen klaar: