F3J voorbereidende vliegervergadering

Discussie in 'F3J' gestart door Alpha21, 27 okt 2015.

  1. Alpha21

    Alpha21

    Lid geworden:
    29 okt 2010
    Berichten:
    573
    Locatie:
    Gld
    Zaterdag 21 Nov. vindt de voorbereidende F3J vliegervergadering plaats.

    Locatie: “Poort van Doorwerth”, Mozartlaan 2 - 6865 GB Doorwerth 13:00 tot 17:00

    De voorlopige agenda:
    • Welkom/opening (Johan Meirlevede)
    • Voorzitter F3J subcommissie stelt functie ter beschikking / verkiezing voorzitter 2016.
      Kandidaten zijn welkom en die meld ik dan nog in de aanloop naar de vergadering. Ik kan alvast bekend maken dat ik het nog zie zitten om me kandidaat te stellen voor een 2de periode.
    • Financiën (Peter Zweers)
      • Financieel verslag 2015
      • Vaststellen bijdrage piloten deelname NK F3J 2016
    • Verslag NK F3J 2015 (Johan Meirlevede)
      • Toelichting beslissing NK F3J Losser (fly-off)
    • Voorstellen wijziging wedstrijdreglement (Johan Meirlevede).
      Reminder: stuur je voorstellen in vóór 1 Nov, ik bundel ze en stuur begin November de samenvatting.
    • Voorstel Kalender 2016 (Johan Meirlevede).
      Op dit moment heb ik nog geen uitgewerkt idee, maar ik ga wel uit van weer 5 wedstrijden in NK 2016 (MVC Delta heeft zich al spontaan aangemeld!). Op de vliegersvergadering wil ik op zijn minst een overzicht geven van de beschikbare wedstrijddata. In December volgt dan de consultatie van de organiserende clubs.
    • Ik heb info gekregen dat de officiele KNVvL vergadering plaats vindt op 16 Januari. (top 3 NK F3J verwacht ik aanwezig ivm uitreiking bekers/medailles/overige parafernalia J).
    • Verder wil ik iedereen vragen om alvast kenbaar te maken of je volgend jaar NK F3J meevliegt ja/nee.
      Stuur mij een mail en dan maak ik de inventaris op.
    • Hebben jullie nog andere agendapunten: mail me en ik neem ze op
    Volgende update begin November
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2015
    PascalvO vindt dit leuk.
  2. Alpha21

    Alpha21

    Lid geworden:
    29 okt 2010
    Berichten:
    573
    Locatie:
    Gld
    Vanmorgen kreeg ik een heel ongename verassing: de ruimte is dubbel geboekt!! En door niemand minder dan Sinterklaas :( - geen grapje!)

    Maar er is een mooie vervangende locatie gevonden: het NOC-NSF sportcentrum!

    Zaterdag 21/11, 13:00 tot 17:00

    Vergaderzaal 3

    Hotel Papendal
    Papendallaan 3
    6816 VD Arnhem
     

Deel Deze Pagina