F3K Wedstrijden

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door jorn, 12 jan 2015.

  1. bgo

    bgo

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    642
    Locatie:
    Almelo
    Ik vind het toch echt bijzonder dat er zo weinig reacties vanuit onze F3K community komen, terwijl het toch echt een hechte groep (lijkt) te zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat het organiseren van dit soort activiteiten niet altijd eenvoudig is. Je kunt het tenslotte niet iedereen naar zijn zin maken. Ongetwijfeld zal er ook op jouw inbreng het nodige aan te merken zijn, maar laat iedereen ook beseffen dat je onwaarschijnlijk veel doet / hebt gedaan voor F3K Nederland. Enorm bedankt daarvoor Vincent! Maar ik begrijp ook dat je zuinig moet zijn op de vriendschappen en dat wat voor spanningen er ook zijn het niet waard is dit in gevaar te brengen. Met het behalen van je wereldtitel heb je veel mensen tot F3K geïnspireerd en ik hoop dat je nog lang zult afsluiten met “F3K Forever”!!
     
    heino vindt dit leuk.
  2. Vink

    Vink

    Lid geworden:
    10 dec 2017
    Berichten:
    173
    Locatie:
    Utrecht
    @specialpainter.nl Voor mij als competitie-nieuweling (en min of meer buitenstaander) is het wat lastig om interne verhoudingen in te schatten, daarom heb ik aanvankelijk niet gereageerd. Ik wil niet onbedoeld mensen voor het hoofd stoten en er zijn altijd meerdere kanten bij dit soort situaties.

    Maar dat neemt niet weg dat je duidelijk de afgelopen jaren ontzettend veel energie in het toegankelijk maken van F3K hebt gestoken, met ook duidelijk resultaat. Mede dankzij de clinics van afgelopen winter en de humoristische en relativerende stijl van coachen die je hanteert tijdens wedstrijden heb je mij en andere nieuwe vliegers weten te binden aan de F3K competitie. Ik hoop dan ook dat we dat deel niet volledig kwijt zijn.

    Als dit een Star Wars forum was zou ik zeggen "May the Force be with you" maar voor het HLG/DLG/F3K subforum lijkt me jouw "F3K Forever!" toch geschikter.
     
    heino, jorn en tunderman vinden dit leuk.
  3. tunderman

    tunderman

    Lid geworden:
    21 okt 2007
    Berichten:
    111
    Locatie:
    Gemert NB
    Hier sluit ik me volledig bij aan. :thumbsup:
     
    heino vindt dit leuk.
  4. heino

    heino

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    306
    Locatie:
    Venray
    Ik sluit mij aan bij het hele verhaal van Martijn en met name dit kleine stukje vind ik het herhalen wel waard
    Alleen ben ik nog niet gecoacht door Vincent of door Jaap maar dat ligt denk ik meer aan mij, ben een zeer eigenwijs persoon (soms) en ga denk ik graag op mijn bek . Wel heb ik Vincent even persoonlijk bedankt.....maar we zijn gelukkig niet af van Vincent want ik wil toch wel ooit een rondje van hem winnen

    F3K Forever!

    Grtz Heino
     
  5. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Helaas moeten we de wedstrijd volgende week in Valkenburg aflassen vanwege te weinig deelnemers.

    Jaap
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2018
  6. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    en de lunch dan??!??
     
  7. macedh

    macedh

    Lid geworden:
    22 sep 2013
    Berichten:
    280
    Locatie:
    Rijswijk
    Vast grappig bedoeld maar ik vind het helemaal niet zo grappig dat de competitie er voor dit jaar al weer op zit...
     
  8. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Volgend jaar gaan we de wedstrijden weer buiten de zomervakantie plannen.
     
  9. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    onduidelijkheid over de lunch is nooit grappig.
    persoonlijk had ik ook net als vorig seizoen wat meer nk wedstrijden gevlogen, helaas voor ons is afgelopen jaarvergadering besloten om er minder te vliegen dit seizoen. Planning van Valkenburg was idd ongelukkig ivm de vakantie, mijn fout. Organisatorisch gezien was het roeien met de riemen die we hadden, alleen hield het water te vroeg op;)

    Zoals Jaap ook al aangaf, heb ik er het volste vertrouwen in dat het volgend seizoen beter verdeeld is en hopelijk ook wat meer wedstrijden.

    f3k forever.
     
    HBZWEEF vindt dit leuk.
  10. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    Komen jullie toch met zijn allen 9 september in Haaltert de volgende Belgische wedstrijd vliegen. Is net achter Brussel.

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    Van harte welkom!

    http://www.f3k.be/index.php/nl/subc...8/bk-ronde-5-haaltert/individual-registration

    Have Fun and just fly!

    P.s. ronde 6 op 30 september in Verlaine.
    P.p.s als het nodig is kunnen we wel onze reserve wedstrijd aan jullie doneren. Oktober in sart-risbart.
     
    00Steven, jaap27 en Vink vinden dit leuk.
  11. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  12. spedter

    spedter

    Lid geworden:
    13 jun 2009
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Klopt het dat 16 februari de eerste wedstrijd van het seizoen is?
    Ik kan niet wachten namelijk! :D
    Op F3K kan ik hier (nog) niets van terugvinden..
     
  13. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    We proberen de wedstrijdkalender voor 2019 zo snel mogelijk publiek te maken.
     
    spedter en heino vinden dit leuk.
  14. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.417
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Gaan jullie (f3k commissie) nog in conclaaf met de rest van zweef-Nederland?
     
  15. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Bij de RB-zweef vergadering zal f3k Nederland vertegenwoordigd zijn. hopelijk alle andere klassen ook.
     
  16. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.417
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Zeker, maar is dan de F3K agenda al bepaald?
     
  17. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    geen idee om eerlijk te zijn. ik hoop dat ze wachten totdat de res kalender duidelijk is en vaststaat.
     
    jve vindt dit leuk.
  18. Monique Wakkerman

    Monique Wakkerman

    Lid geworden:
    23 aug 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    Nijmegen

    NB: Link van het inschrijfformulier is: http://inschrijven.f3k.nl/Inschrijven/Inschrijvingen.

    En kijk ook alvast bij de data voor 2019: zijn nu allemaal bekend.
     
  19. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    Baarlo, vanaf wanneer inschrijven?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
     
  20. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Nog even geduld
     

Deel Deze Pagina