Fietsbel 8 euro, regelaars 11-14 euro, servo's 5 euro....

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Pjotrrr, 22 mei 2006.

  1. Attila

    Attila Guest

    Ikzelf weer een vette bestelling gedaan bij Bidproduct.
    40 servo's 2 motoren en 2 regelaars, zal foto's posten als alles aankomt.
     
  2. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    lekker :D.


    Ey, Check dit!!! Heb ik nog nooit eerder gezien!
    2 servootjes voor de prijs van 1 eigenlijk :)

    BA-TS-60 BA 6.0g / .4kg x 2 / 12sec TWIN-HEAD Micro Servo
    [​IMG]
    Unitedhobbies
     
  3. Goofer

    Goofer

    Lid geworden:
    11 sep 2005
    Berichten:
    194
    Locatie:
    Dessel, BE
    Ik zou Bidproducts de ontvanger met kristalset willen bestellen maar ik weet niet waar ik de frequentie moet opgeven. Iemand wel?
     
  4. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Die kun je niet opgeven.. ik had ook gezegd bij mijn paypal dat hij ch77 moest toesturen en als dat niet lukte hij mij even zou berichten..

    Hij zei dat hij hij zal kijken maar dat ze in de regel met de grabbelbak gaan. Ik heb nu ch66 gekregen.. maarja wat kun je verwachten voor dat geld.. ze werken prima verder..
     
  5. Goofer

    Goofer

    Lid geworden:
    11 sep 2005
    Berichten:
    194
    Locatie:
    Dessel, BE
    Ah zo...Zou ik dan bijvoorbeeld in die ontvanger ook een kristal van een andere leverancier kunnen gebruiken?
     
  6. Erik van Nes

    Erik van Nes

    Lid geworden:
    5 jun 2004
    Berichten:
    1.299
    Locatie:
    REO
    Ik heb dezelfde ontvanger voorzien van een Futaba kristal. Het bereik is met ingeschoven antenne ongeveer 35 meter. Minder dan mijn andere ontvangers maar voldoende voor kleine kistjes. Nog even afwachten of hij voldoende selectief is bij gelijktijdig gebruik met andere zenders.

    Erik
     
  7. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Had dat dubbele servo al op RCGroups gezien...

    14 dollar is een mooi prijsje voor een dubbel servo van slechts 6 gram (zonder snoer gewogen meestal)
    Zie dat ze nu ook 2,5 gr. servo's hebben (JSTconnector)

    Mocht iemand er eentje voor me mee willen laten komen dan hoor ik het graag. ;)

    Peter
     
  8. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel België
    De standaard - receiverkristalletjes die RCTechnics verkoopt ( 7. 5 € dacht ik ) doen het perfect in die ontvangertjes ... en dan heb je tenminste de frequentie die JIJ wilt ...
     
  9. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Klopt, de kristallen van RCTecnics werken prima. Althans bij mijn Jeti Rex5 ontvanger. Normaal ben ik geen voorstander van onbekende kristallen maar ik heb er als proef eentje mee laten komen en eerlijk is eerlijk, prima! Trouwens nog steeds niets van Bidproducts ontvangen dus dat pakketje zal wel zoekgeraakt zijn. Eind volgende week mail ik ze even.
     
  10. Goofer

    Goofer

    Lid geworden:
    11 sep 2005
    Berichten:
    194
    Locatie:
    Dessel, BE
    OK, zijn dat dan de micro kristallen of de normale?
     
  11. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Dat zijn gewone kristallen, de grote dus.
     
  12. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel België
    okay :

    vandaag 2 van die ontvangertjes getest ....

    rangetest met volledig ingeschoven antenne : volledige lengte landingsbaan (40m) en nog NIKS van jitter of verkeerde commando's

    gevlogen met een foam biplane ( traag dus ) en met een f-16 achtige robbe schuimjet ( snel dus ) ... niet overdreven ver van me af ( just in case :wink: )

    resultaat : perfect gewoon ... vraag me eigenlijk af of ik een verschil gevoeld heb tussen die 4-dollar-prullekes en mijn dure berg-ontvangers ... :hammer:

    Let wel : in m'n MC-12 zit een degelijk Graupner-kristal en in de Rx een standaard (blijkbaar ook erg goed) kristal van bij RCT ....misschien niet onbelangrijk detail ...

    Wie voelt zich geroepen om ineens maar een 12-meter container naar de lage landen te shippen ? :banana: :yes:
     
  13. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Hee Guy, hoort Belgie ook bij de lage landen? :D
    Belgie heeft zich toch afgescheiden? Maar ik ben het wel met je eens dat het loont om groot in te kopen.
    Als je het goed bekijkt wordt er door sommige firma`s grof geld aan onze spullekes verdient.
    Nu heb ik daar niet zo`n moeite mee maar zelf bestellen is heel gunstig (als ze tenminste leveren).
    Gelukkig wordt het steeds makkelijker om in verweggistan te bestellen. :yes:
     
  14. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    check! mijn spulletjes zijn ook binnen; besteld bij Hobby Koala en verstuurd via United
     
  15. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    heb net een bestelling gedaan bij united hobbies.
    Laten verzenden via standard (registered) airmail, direct via paypall betaald.
    De order is wel nog niet te zien op de site van united, maar dat komt wel denkik.

    Binnen de hoeveel dagen hadden jullie je spullen als je via standard airmail je pakket liet komen?
    Ik woon in Belgie, dat zal wel niet veel verschil zijn.

    mvg

    Mathias
     
  16. utilman

    utilman Guest

    ik had de 13de wat besteld, is 14de opgestuurd door UH, en 22ste had ik alles binnen...
    vind het zelf best wel snel en vooral makkelijk gaan.. en voor dat geld :)
     
  17. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    dat is mooi.
    Het is inderdaad makkelijk en goedkoop (relatief gezien dan).
    Alleen vind ik het spijtig dat er nog douanekosten bijkomen.
    Vorige keer (toen had ik nog bij Hobbykong besteld, de ebaywinkel voor hobbykoala) moest ik op 125euro nog eens 25euro douanekosten betalen, maar uiteindelijk ben je nog veel goedkoper dan het hier te kopen.

    Bedankt voor de reactie.
     
  18. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Ongelofelijk dat bijna iedereen zijn bestelling zo snel binnen krijgt, mijn eerste bestelling bij Bidproducts is nooit aangekomen, de tweede zending is al 15 dagen geleden verstuurd en ook nog niet aangekomen.
    Voor mij is de lol er inmiddels vanaf, dan maar een paar tientjes duurder bij mijn huisdealer. Maar dan heb je ook geen ergernis meer.
     
  19. crashingbird

    crashingbird

    Lid geworden:
    31 mei 2006
    Berichten:
    223
    hallo,

    ik ben van plan volgend seizoen 2 van die vrije vlucht epp zwevertjes om te bouwen naar r/c voor mijn zoontjes, we kunnen dan ook wat in de tuin rondtuffen, 't zal dan echte r/c zijn en niet van die wegwerpspullen van Nikko, en je raad het : 't moet niet teveel kosten !
    Die goedkope ontvangertjes en servo's bij bidproducts doen het blijkbaar goed, dus denk ik daar wel wat te bestellen! Dat er geen keuze is tss kristallen is wel spijtig, misschien is daar iets aan te doen ?

    Heeft iemand ervaring met die 2200 lipo's daar ? 18C cellen voor 32$ lijkt me ook een koopje !

    kopen jullie rechtstreeks bij bidproducts, of bij die soki verkoper van ebay dit het grootste deel van het gamma ook verkoopt ?
     
  20. utilman

    utilman Guest

    misschien moet je gewoon BOVEN de rivieren komen wonen :)
     

Deel Deze Pagina