Fietsbel 8 euro, regelaars 11-14 euro, servo's 5 euro....

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Pjotrrr, 22 mei 2006.

  1. Ron 01

    Ron 01 Guest

    @ Utilman
    Hahaha! Je hebt gelijk hoor! Zeker als je weet dat ik pas 13 jaar in Tilburg woon en altijd in Utrecht (geboren en getogen) ben.
    Dwz, ik ben dus helemaal geen Brabander. Maar ja, de liefde he? :D
    Maar mijn hart blijft in het noorden (midden) van het land. Het is daar toch anders, beter zal ik niet zeggen maar daar liggen mijn roots.

    Maar alle gekheid op een stokje: ik ben er inmiddels goed ziek van dat ik niets ontvang. Het gaat toch om een, voor mij, redelijk bedrag. :mad:
    Ik koop bijna alles bij Elbe in Rijen en ben daar altijd perfect geholpen (bedankt Leo) dus ga daar in het vervolg gewoon naar toe.
     
  2. aviador

    aviador Guest

    raar hoor, ik woon in noord holland en heb altijd alles, zonder doane kosten, binnen 2 weken ontvangen. ik heb zelfs een keer een pakketje in amerika vrijdag besteld en betaald, en maandag ontvangen :D helidirect, bidproducts, aircraftworld, hobbykoala achtige winkels, altijd goed en snel. ik ebn bang dat je gewoon enorm veel pech hebt Ron 01..
     
  3. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Tja, ik weet het ook niet. Ik heb al heel veel tevreden geluiden op het forum gehoord dus ik zal wel gewoon pech hebben.
    Ik was/ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van de bestelde spullen.
    Maar ik blijf hopen, het schijnt dat als de douane iets onderschept, het lang kan duren voor je het (samen met een extra aanslag) ontvangt.
     
  4. utilman

    utilman Guest

    lipo's, regelaars en af en toe een motor kan je goed in HK bestellen. zelf goede ervaring met unitedhobbies.
    rest koop ik of in duitsland direct of via ebay (woon 1km v/d grens en heb daar wel wat vrienden en familie wonen m.b.t. verzendadres),
    of in NL en dan voornamelijk bij rctechnics. hoor ook wel dat af en toe iemand pech heeft en iets moet na betalen. als dat 1 op de 10 is
    dan is dat goed te doen, aangezien ik op 2 lipo's van 3S 2200 20/30C al zeker 25 euro bespaar incl. verzendkosten. :wink:
     
  5. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    Al eens hier gekeken?

    Ik heb nog eens vlug gekeken op het gedeelte "parts" bij bidproducts en het ziet er mij naar uit dat alles ongeveer aan dezelfde prijs wordt verkocht bij unitedhobbies, of is dit helemaal niet zo.
    Ik snap niet waarom je zo graag bij bidproducts wil kopen, terwijl je bij unitedhobbies op meer zekerheid kan rekenen (veronderstel ik toch, heb zelf nog nooit iets bij bidproduct besteld).
    Nuja, veel succes met je zoektocht


    mvg
    Mat
     
  6. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel Belgiƫ
    Mat,

    Alhoewel de site van Bid er inderdaad erg knullig en onprofessioneel uitziet in vgl met United "anthony hand enterprises" Hobbies, doet die mijnheer Frank van Bidproducts het ook lang niet slecht ... snel en correct geleverd ( heb bij alle twee al meerdere malen besteld )

    Wat die extra bTW en invoertaksen betreft, daar zijn gekende oplossingen voor ... :wink:

    PS : zie dat je slechts 15 minuutjes E40 van mij af woont .. vlieg je alleen of bij een club ?

    greetz

    Guy
     
  7. firedoggy

    firedoggy Guest

    Hey..
    Ik wil binnenkort misschien wel een zender kopen, maar snap niet precies hoe alles in zijn werk gaat.
    Als ik een zender heb, moet ik dan een bijbehorende ontvanger kopen, voor een vliegtuig.
    Of kan de zender elke ontvanger "zenden" , ik ben pas nieuw in de hobby dus het zal misschien wel een domme vraag zijn :p
    Maar je moet toch ergens beginnen :)
    Bvd
     
  8. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Een zender heeft een ontvanger nodig.. als zowel de zender als de ontvanger hetzelfde kanaal hebben dan werkt dat.. bijvoorbeeld kanaal 66..
    dan heb je een RX en een TX nodig.. Reciever = ontvanger en is de RX en de TX is een Transmitter = Zender.. vaak heeft de zender het merk kristal nodig die gelijk staat aan het merk van de zender. Dus Graupner = Graupner. Er is veel te vinden over dit onderwerp dus voor meer info kun je gewoon wenden tot het forum.. Verder snap ik niet wat je vraag doet op dit gedeelte van het forum.
     
  9. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    Ik vlieg meestal alleen, ik heb een veld achter mij in de tuin dat groot genoeg is om echt veilig te vliegen. Het is geheel omringd met een paar rijen bomen een daar geraakt en depron vliegtuigje echt niet door gevlogen. Ik heb er wel al aan gedacht om in de toekomst eens in een vliegclub te gaan.
    Is er eentje in de buurt misschien?

    ohja, die BTW, wat zijn dan die "oplossingen"?

    mvg

    Mathias
     
  10. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    23 jan 2006
    Berichten:
    1.191
    Locatie:
    Delft
    'gift' (cadeautje) op de invoerlabel zetten (en geen betalingsbewijs)
    een betalingsbewijs met een (veel) lager bedrag bijvoegen (tenzei het echt overduidelijk is)
     
  11. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    Ik stond na de eerste dag van betaling al in de "order picking queue" op United Hobbies. Maar na 4dagen was het pakje nog niet verzonden.
    Heb hen gemaild en bijna direct antwoord gekregen, blijkbaar hadden ze een item niet meer op stock. Ze vroegen me of ik dat item wou vervangen of dat ze
    het geld moesten terugstorten.

    Dan heb ik een mail gstrd met een berekinging waarbij ik 3items uit mijn originele bestelling verwijderd heb, en dan 4items (met ongeveer zelfde prijs en gewicht) terug toegevoegd.
    Op mijn vraag of dit goed was, antwoorden ze:

    "Hello.
    Thankyou for taking the time to work that out.
    I will include two batteries for your hard work.
    We will send the items tomorrow.

    Thankyou."

    Toch blijkbaar goede en snelle costumer support daar bij United Hobbies.

    Ik koop daar nog denk ik

    mvg

    Mat
     
  12. Rene

    Rene

    Lid geworden:
    30 aug 2004
    Berichten:
    846
    Locatie:
    Grootebroek
    Slim, goede klantenbinding !
    Kost hem waarschijnlijk wel zijn winst maar hij krijgt er een hoop voor terug.
     
  13. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Die tactiek is amerikaans..

    bij warbirds-rc.com gevraagd of ik losse vleugels kon krijgen voor mijn Het-RC sniper.. heb ze kostenloos gekregen incl hoogteroer en canopy.. terwijl ik daar nog NOOIt besteld had.. hij weet ook wel dat hij daarmee inkoop technisch iets verlies maakt maar wel een hele goede naam opbouwd.
     
  14. Rene

    Rene

    Lid geworden:
    30 aug 2004
    Berichten:
    846
    Locatie:
    Grootebroek
    Aha, laatst kreeg ik bij b.p.p een gratis CC programeerkabel bij een bestelling.
    Daar was ik erg blij mee (logisch natuurlijk) en hij heeft meteen een klant gewonnen.
    Maar wist niet dat dat typisch amerikaans was.
     
  15. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    Ik vraag me af of dat veel van zijn winst kost. Wij vinden misschien dat die dingen daar goedkoop zijn, maar die kopen/produceren die waarschijnlijk nog veel goedkoper. Dat denk ik toch.

    Nuja, het is idd om klanten te lokken, maar het blijft vriendelijk, en ik vind het uiteraard niet erg :)
     
  16. athvdk

    athvdk

    Lid geworden:
    26 sep 2005
    Berichten:
    426
    Ik ben wel benieuwd wat hij verstaat onder 2 batteries, toch geen penlites hoop ik! Hou ons op de hoogte.
     
  17. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    er waren een paar dingen op backorde, waaronder de lipotjes, die komen normaal vandaag of morgen aan.
    Voorlopig nog geen tekend at er inderdaad een extra batterij bijzit, we zien wel.
    Blijft goedkoop en redelijke service, als je maar vriendelijk blijft.

    mvg

    Mat
     
  18. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    hehe, eindelijk zijn vandaag de Feigao Power Analysers aangekomen bij United Hobbies. Als het goed is hebben ze nu mijn pakkie verzonden.

    Wel laatst pakje binnen gekregen met 2 van die 24 grams cd-rom achtige motortjes voor iemand anders. Nou, nog niet getest natuurlijk, maar het voelt echt prachtig! Ziet er strak uit. Zeer nette windingen en het loopt gewoon mooi (met de hand). Als het goed is komt er met de Power Analyser ook nog zo'n motortje voor mezelf mee. Dan zal ik hem wel ff goed testen :D
     
  19. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    alleen spijtig dat die 35mhz ontvangertjes alweer uit stock zijn. Even wachten dan maar, dan kan ik ze bestellen, samen met die kristallen. Binnenkort ook edf, klinkt allemaal interessant voor die prijs.

    tip: geef die 2 dollar meer voor een registred parcell, zo'n tracking number loont de moeite wel denk ik als er iets zou gebeuren met je pakje.

    mvg

    Mat
     
  20. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    mja, ik heb het nog geen een keer gedaan, maar meestal kreeg ik toch een tracking nummer... :roll:

    Hij is alleen nu een beetje stom bezig af en toe. Hij had eigenlijk geen beloftes moeten doen en gewoon een stappie terug doen. EERST de lopende orders afhandelen, DAN het assortiment weer op voorraad krijgen, en DAN pas nieuwe artikelen toevoegen. Maarja, het is nu eenmaal zo gelopen...
     

Deel Deze Pagina