Flashtool kk2

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Ruud, 5 feb 2018.

  1. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Voor mijn Hobby King kk125 board heb ik een flash tool nodig om er andere firmware op te zetten.
    Hiervoor wordt steeds verwezen naar de Lazyzero.de flash tool. Deze krijg ik echter niet goed op mijn Pc.
    geïnstalleerd. Na uitpakken van het programma en installeren verschijnt wel de flashtoolikoon maar deze opent niet het programma (zwarte blok met witte letters).
    Weet iemand raad ?
     
  2. ErikR:-)

    ErikR:-)

    Lid geworden:
    5 mei 2018
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Twello
    Hallo Ruud,

    is al een tijdje geleden dat je deze vraag hebt gesteld, is jouw probleem al opgelost?
    Ik heb afgelopen tijd mijn oude KkMini geupdate en had veel problemen om dit voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk is he me wel gelukt gelukkig
    Groeten
    Erik
     
  3. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Nog niet opgelost.De flash tool ingevuld zoals ik deed maar hij flashed niet.Ik begrijp dat deze het bij jou wel doet.
     
  4. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Erik wat waren de problemen bij het flashen misschien kan ik daar wat mee
    Gr. Ruud
     
  5. marten77

    marten77

    Lid geworden:
    22 jul 2007
    Berichten:
    2.325
    Locatie:
    Gouda
    Heb je al geprobeerd, om die flashtool en eventuele drivers via de “openen als Admin” te instaleren?
    (rechtermuisknop op de instal.exe en dan staat het meestal bovenaan)
    Als Admin heb je meer rechten en wellicht lost dit jullie probleem op.
    (Van uitgaande dat jullie op Windows draaien?)
     
  6. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Hallo Erik .in het verleden heb jij mij geholpen met het flashen van een aantal KK2.16 flight computers.
    Mijn Vtol doet er het goed mee. Inmiddels heb ik twee nieuwe kk,s gekocht maar het programma daarop is niet geschikt voor mijn girocopters.kan ik nogmaals bij jou terecht want hier in de buurt lukt het niet.Ik hoop dat je dit bericht ontvangt.
    Groeten Ruud Kommer.
     
  7. pieter_oudenhoven

    pieter_oudenhoven

    Lid geworden:
    21 mei 2010
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Nieuwegein
    Hoi Ruud, is het inmiddels gelukt? Ik heb soms hetzelfde probleem. Wat bij mij werkt: taakbeheer openen en daar zoeken naar kkflashtool_win64.exe. Deze taak beeindigen. Dan nog eens dubbelklikken op het bestand. Belangrijk: rustig wachten, kan een seconde of 10 duren. Als je binnen die tijd nog een keer dubbelklikt, gaat het alsnog fout. Hij verschijnt dan wel in taakbeheer, maar opent het programma niet. Succes!
     
  8. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Dank voor de tip . Ga dit proberen hou je op de hoogte.
     
  9. Ruud

    Ruud

    Lid geworden:
    20 apr 2009
    Berichten:
    13
    Nog niet gelukt.Probeer het op een nieuwe laptop misschien meer geluk.
    Gr. Ruud
     

Deel Deze Pagina