flight simulator 2006

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door _monster_beetle, 13 aug 2005.

  1. weet iemand wanneer flight simulator 2006 uitkomt, en heeft iemand hier ook wat meer info over?
     
  2. andry

    andry Guest

    Heb ik ook al naar gezocht maareee

    Niets nopes nada over gevonden
     
  3. dat is jammer,...
     
  4. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    [​IMG]


    In buitenlandse forums word gesproken over dat de release datum 31 Augustus is.
    Nederlandse bronnen spreken over het "einde van de late zomer"
     
  5. Proximus

    Proximus Guest

    Is dit een in-game foto?
    Dan ziet het er ontzettend goed uit!!
     
  6. ziet er wel heel netjes uit. En zou de release dan 31 augustus dit jaar of volgend jaar zijn?
     
  7. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Even naar Software verplaatst.
     
  8. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    @ Zweefman

    Er word gesproken over dit jaar, maar ik heb de info ook maar van een andere site af.
     
  9. erikjede1ste

    erikjede1ste Guest

    volgens mij is dit gewoon een echte foto
     
  10. andry

    andry Guest

    Ik denk het aan de ene kant wel en aan de andere kant niet.

    Mischien een echte foto en dan de witbelans wat verhoogt en een

    beetje wazige plekjes bijgevoegd.

    Maar aan de andere kant , omdat de video kaarten tegenwoordig

    zo goed zijn, dan dat het zo realistisch is.

    Maar ik wacht af.

    M.v.g.

    Andry Sappe'
     
  11. ik hoop dat het zo is in het spel, maarja afwachten...
     
  12. ik heb net gezien op een forum dat iemand die microsoft moest iets testen had gehoord dat het zomer volgend jaar is helaas nog zo lang wachten... Hij had namelijk ook screenshots gezien, en het zag er geweldig uit zei hij.
     
  13. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    jongens waarom altijd maar af gaan op geruchten wie weet komt er wel helemaal geen fs2006.
    pas als microsoft zelf wat op hun site gaan zetten wat betekend dat er wel een fs2006 komt.
    kan kun je gaan kletsen
     
  14. Kloppertjes

    Kloppertjes Guest

    FS 2006 komt de komende 2 jaar nog niet uit. Maak je daar maar niet druk om. De graphics zullen waarschijnlijk een stuk beter zijn als van FS 2004. MAAR, zolang Microsoft geen persbericht uitgeeft over FS2006 kunnen we met zekerheid zeggen dat het nog wel een jaartje of 2 a 3 duurt. Kijk maar naar eerder versies van FS. De laatste paar zat er altijd ongeveer 2 jaar tussen. En de website van de nieuwe versie was ongeveer een jaar van tevoren online.

    Ik weet van een draadje op een ander forum (geen idee meer welke) dat FS 10 nog niet eens echt bestaat. De eerste stukken programmacode (echt de pure basis) zijn pas gemaakt en er moet nog HEEL veel gebeuren willen er screenshots uit komen rollen.

    Gewoon gedult hebben hij komt er vast wel. Maar voorlopig kan de gemiddelde PC het toch nog niet aan 8)
     
  15. jomo

    jomo Guest

    de opdracht van microsoft voor een nieuwe flightsim is gegeven maar de programmeurs moeten nog wachten tot het einde van dit jaar voor ze mogen beginnen te programmeren. Ze moeten eerst met zen allen aan windows vista werken voor ze de nieuwe fs mogen doen. Dit van een man die bij microsoft belgium werkt op de product afdeling. Zodus zal wel betrouwbaar kunnen zijn.

    greetz,

    Joris
     
  16. KriZ

    KriZ

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    686
    Dat is gewoon een echte foto :roll: Anders zou ook geen 1 pc het kunnen draaien de komende jaren.
     
  17. Dave!!

    Dave!! Guest

    Idd KriZZ,

    trouwens, Microsoft geeft om de 2 jaar een nieuwe Flight Simulator uit. De Olympische Spelen zijn ook altijd om de 4 jaar, geen uitzondering mogelijk. Denken jullie nu echt dat daar een uitzondering op is? Denk het niet ;)

    Dave
     
  18. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    dave als er geen geld voor is dan is er ook geen spel.
    als er geen mensen voor zijn dan is er ook geen spel
    als er geen tijd voor is dan is er ook geen spel
    of terwijl ook een bedrijf zo als microsoft heeft wel eens problemen of andere plannen
     
  19. Dave!!

    Dave!! Guest

    't ging meer om het punt dat ze om de 2 jaar een nieuwe FS uitgeven, een keer later kan ook... eerder gebeurt niet :s
     
  20. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    FS 2006 komt wel, Flight Simulator is het enige Microsoft® programma dat Bill Gates zelf gebruikt ..... ;-) ....
     

Deel Deze Pagina