Fly In E.M.C.R. Rozenburg, zondag 12 juni 2011.

Alexzzz

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
Beste modelvlieg-liefhebbers,

Op 12 juni a.s. houden wij op het mooie veld van de E.M.C.R. Rozenburg (onder de rook van Rotterdam) onze jaarlijkse vliegshow/Fly In. Zoals velen weten, staat ons veld bekend als één van de mooiste en grootste modelvliegvelden die Nederland kent.

Bij deze is een ieder uitgenodigd om eens bij ons te komen kijken die dag en te genieten van al het spektakel. Ook externe vliegers zijn van harte welkom, mits een geldige (KNVvL en/of WA) verzekering getoond kan worden. Verwacht wordt onder andere; aerobatics/3D vliegtuigen, helicopterdemo's, jetvliegtuigen, schaalvliegtuigen en nog veel meer moois.

Knuffelvliegen: voor de kids is er ook de mogelijkheid om hun knuffel een keer mee te laten vliegen in een toestel, en er zal eveneens ook een aantal keer een snoepdropping gehouden worden.

Voor een aantal demonstraties, voor het knuffelvliegen en de snoepdropping zullen een aantal blokken worden ingepland, daarbuiten is het gewoon vrij vliegen.

Ook voor de inwendige mens is er die dag van alles verkrijgbaar.

Met andere woorden: het wordt een gezellige en leuke dag, met voor ieder wat wils.

Aanmelden graag van te voren bij mij (per privé bericht of in dit topic) Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Ik hoop een groot aantal van jullie te begroeten en reken op een gezellige dag. Vanaf 10 uur zal er gevlogen worden tot het einde van de middag. Een routebeschrijving van ons vliegveld is te vinden op onze website; Modelvliegclub E.M.C.R. Rozenburg

Tot 12 juni!

Image24.jpg

Alex, ik neem aan dat jij ook een snoepdropper hebt?

Ik heb eventueel de bak nog die ik in 2009 onder de 3 meter Extra had zitten, die kan eventueel ook wel onder een van mijn huidige toestellen. Ik had toen 4kg snoep aan boord:p

is het trouwens nodig dat we vroeg aanwezig zijn om dingen klaar te zetten ( hekken , tafels enz ??) anders moet ik even weten hoe laat ik er moet zijn .
wil graag helpen om het e.e.a. te organiseren .

hoor het wel .

mvg eric

Back