F-35a 1:7

Zo, even een beginnetje gemaakt voor het bouwdraadje van m'n nieuwe aanwinst; een F-35A 1:7.

~Jolmer

Laatst bewerkt door een moderator:
Op verzoek de eerste foto's van Jolmers nieuwe aanwinst.

img20130304152036.jpg

img20130304152245.jpg

img20130304152136.jpg

img20130304152050.jpg

Thanks! Hou je straks ook een bouwdraadje bij? Hoeft niet uitgebreid, lekker veel foto's plaatsen? Ik denk dat ik niet de enige nieuwsgierige ben, hehe! :mrgreen:

~Jolmer

Aan de onderdelen te zien een "walk in the park" lijkt me? ;)
Tóch handig dat laten bouwen, scheelt en boel tijd.

Groetjesss,

... en de kans is groot dat ik dan ooit eens een vliegende semi-schaal model jet heb. Als ik het zelf zou moeten doen, dan ben ik pas aan het einde van dit seizoen klaar... :mrgreen:

~Jolmer

Peter, is 'ie al af? :mrgreen:

Imposante kist. Je zou bijna aan de schaal twijfelen, voor het oog is 'ie niet zoveel korter dan de 1:5 dual van jou? ;)

~Jolmer

De militaire versie is ook erg mooi. Ik denk dat ik 'em grijs laat. Tenzij ik na een aantal seizoenen wat anders wil? :mrgreen:

~Jolmer

Even wat plaatjes van de kist en een kleine update gemaakt voor het gemakkelijk verwijderen van de vinnen.

Oude situatie, moet je eerst de stuwpijp verwijderen om er bij te komen.
33285977.jpg

Nieuwe acces gemaakt via de buitenkant, klemmen omgedraaid en buisjes tussen de huid en klem gelijmd om gemakkelijker de inbus bout te vinden. Je kan ook natuurlijk hele grote gaten maken :rolleyes:.

0022ub.jpg

De gaten zitten uit het zicht, 1 achter de flap en de ander onder het hoogteroer.

001yiz.jpg

De parkers in het hoofd LG vervangen door m4 bouten met slagmoeren, lijkt me toch iets safer.

007zeo.jpg

Back