Fly Fly mig 29, 2x90mm met thrust vectoring :-)

Discussie in 'EDF forum' gestart door xyz, 29 dec 2015.

  1. xyz

    xyz

    Lid geworden:
    2 dec 2007
    Berichten:
    1.642
    Locatie:
    Eindhoven
    Na jaren stil te hebben gelegen heb ik mijn Mig toch maar weer eens afgestoft en ben de thrust vectoring er op aan het zetten. Gaat niet heel makkelijk maar 1 kanaal werkt al :)

    WP_20151228_019.jpg

     
  2. xyz

    xyz

    Lid geworden:
    2 dec 2007
    Berichten:
    1.642
    Locatie:
    Eindhoven
    Ging niet zonder slag of stoot.

     
  3. xyz

    xyz

    Lid geworden:
    2 dec 2007
    Berichten:
    1.642
    Locatie:
    Eindhoven
  4. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    712
    Locatie:
    Doesburg
    Ik kan me vergissen maar.... 175A totaal door 2X 80A regelaars? Volgens mij ben je ze dan aan het overbelasten.
    Mischien kunnen ze het hebben als ze goed gekoeld worden, maar als ze het niet redden kost het je toestel.
    Living on the edge!
     
  5. xyz

    xyz

    Lid geworden:
    2 dec 2007
    Berichten:
    1.642
    Locatie:
    Eindhoven
    Koeling is nog wel een zorg, maar die 175A zal niet continu aangesproken worden ( dat is een 2 minuten vlucht ), die is alleen nodig voor hoveren ( pullout ) ik zal ongeveer op 120A-130A hoveren, en dan heb ik nog iets over voor correcties. Normaal vliegen zou ongeveer op 1/3 gas zijn. Maar ik wil meer vliegen, het moet een 3D, Mig 29 OVT worden :). We zullen wel zien hoe het gaat, Ik heb er wel vertrouwen, dit is niet de eerste kist waar ik meer van de electronica vraag dan wordt gespecificeerd. B.V Jeti 99, zat bij mij in een 3D kist die max 130A trok.
     
  6. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    712
    Locatie:
    Doesburg
    Mee eens, throttle management is alles, hoewel Turnigy natuurlijk geen Jeti is (de plush schijnen trouwens wel goed te zijn). Je hebt het over "hoveren" moet kunnen met thrust vector, ik ben benieuwd, hoop dat je tzt een filmpje kan posten. Suc6!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2016

Deel Deze Pagina