Na jaren stil te hebben gelegen heb ik mijn Mig toch maar weer eens afgestoft en ben de thrust vectoring er op aan het zetten. Gaat niet heel makkelijk maar 1 kanaal werkt al
net een test op 6s gedaan een mooie 175A( bijna 4 kW ), door twee turnigy Plush 80A. Heb er 2 FrSky TFR8 SB 8ch ontvangers in zitten, anders kon ik de 10 kanalen niet halen, en zo kon ik ook de twee BEC's in de regelaars gebruiken. nu nog de afwerking, hij moet de mig 29 OVT kleuren krijgen
Ik kan me vergissen maar.... 175A totaal door 2X 80A regelaars? Volgens mij ben je ze dan aan het overbelasten. Mischien kunnen ze het hebben als ze goed gekoeld worden, maar als ze het niet redden kost het je toestel. Living on the edge!
Koeling is nog wel een zorg, maar die 175A zal niet continu aangesproken worden ( dat is een 2 minuten vlucht ), die is alleen nodig voor hoveren ( pullout ) ik zal ongeveer op 120A-130A hoveren, en dan heb ik nog iets over voor correcties. Normaal vliegen zou ongeveer op 1/3 gas zijn. Maar ik wil meer vliegen, het moet een 3D, Mig 29 OVT worden . We zullen wel zien hoe het gaat, Ik heb er wel vertrouwen, dit is niet de eerste kist waar ik meer van de electronica vraag dan wordt gespecificeerd. B.V Jeti 99, zat bij mij in een 3D kist die max 130A trok.
Mee eens, throttle management is alles, hoewel Turnigy natuurlijk geen Jeti is (de plush schijnen trouwens wel goed te zijn). Je hebt het over "hoveren" moet kunnen met thrust vector, ik ben benieuwd, hoop dat je tzt een filmpje kan posten. Suc6!