FLY-IN OLC 2017 • Odoorner Luchtvaart Club • 1 t/m 3 sepember 2017

OLC-FlyIn-M1-MBF-boven-2017.jpg

Beste modelvliegers,

Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 september 2017 organiseert de Odoorner Luchtvaart Club haar jaarlijks terugkerende Fly-In op het modelvliegveld aan de Achterweg 6 te Odoornerveen.

U wordt bij deze van harte uitgenodigd om aan dit fantastische evenement deel te nemen, met historische, klassieke of actuele RC-modellen.
Motorvliegtuigen, jets, heli’s en zweefmodellen. Om te vliegen of om alleen maar om ten toon te stellen. Elk deelnemend vliegtuig is, zoals ieder jaar gebruikelijk, welkom.

Op zaterdag vindt de traditionele barbecue plaats.
De kosten daarvan zullen €12,50 per persoon bedragen. Het opgeven voor de barbecue kan in de kantine tot
13.00 uur nog op dezelfde dag.
Ieder jaar hebben wij weer de ruimte voor een kleine camping. Reserveer tijdig!

Opgave graag voor uiterlijk zaterdag 29 augustus bij

Wim Harwig, email: evenementen@flyolc.nl

Met vriendelijke groet,
Namens de organisatie en het bestuur van de OLC,

Wim Harwig

OLC-FlyIn-M1-MBF-onder-2017.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft Ronald nog een Spit of een Hurricane klaar staan waar ik op kan jagen?

• Like
Reactions: J.B
Vanaf 5 augustus staat bij ons het Modelvliegkamp gepost! Helahola! Wij rekenen natuurlijk op meest fantastisch weer. Maar, kán direct ook een aanleiding zijn om even langs te komen vliegen in deze mooie vakantiedagen. Zullen dan gezellige dagen worden.

Gisteren, zondag stond er een mooi straf constant windje op ons veld.
Tijd voor onze voorzitter om eens te gaan storm-chasen met z'n warm-liner! We moeten ons lekkere veldje immers wel gretig houden voor de a.s. Fly-In. Stonden met slechts een kleine selectie vliegers. Jammer, want het was schitterend te doen.

De windzak niet bepaald werkeloos... en vrolijk te fluiten en te joelen van jolijt...
bij een mooie constante wind...

IMG_1892-LR.jpg

De clubbaas mooi aan het windscheren... schitterende 'supercel' in de achtergrond... langs ons heen. Tegen 5 uur ging het hozen en knallen... meesten waren toen wel uitgewaaid. Prachtig dagje.

IMG_1808-LR.jpg

"Heej, jeemig de pemig, zie jij iets?", "Nee!!... m'n zonnenbril op..."

IMG_1805-LR.jpg

Tot zovers maar weer!
Gr Bas

PS: 't kan verkeren...

IMG_1015-LR.jpg

Laatst bewerkt:
Met een beetje mazzel kan ik ook bij die Fly In zijn begin September...

Alle vijf, en met een flinke klots peut om er doorheen te stoken.... :D

2 liter... 1,5L krijg ik er niet doorheen op een middag.... Zelfs niet met 5 modellen: kan ik ze precies allemaal 1 keer volgooien, maar ik krijg ze niet allemaal leeg, want dat is in totaal ongeveer 3,5 uur vliegtijd....

2 liter... 1,5L krijg ik er niet doorheen op een middag.... Zelfs niet met 5 modellen: kan ik ze precies allemaal 1 keer volgooien, maar ik krijg ze niet allemaal leeg, want dat is in totaal ongeveer 3,5 uur vliegtijd....

Gelukkig zijn er 3 middagen , dan moet het lukken die 1,5 liter :yes:

Ik heb vrijdag een email gestuurd met de vraag of er nog plek is voor 2 man met caravan + tent :)

Back