Flysky fs-i6

Hallo pentip, je kunt dan het beste je boot als vleugel-vliegtuig met V-staart instellen. "V-tail"-mixer op "on", regelaars voor linker en rechter motor op kanaal 2 en 4. Sturen met de "rudder" stick (kan.4), gas met de "elevator" stick (kan.2). Experimenteren met de instellingen en eventueel servo-draairichting omkeren.
Max.

Ik heb de flysky FS-i6. Is er ook een Nederlandse handleiding te verkrijgen. Zo dat ik het in kan stellen vooruit en achteruit varen?
Of weet iemand mij dat uit te leggen hoe ik dat moet doen?

Helaas zal je een Nederlandse handleiding vrijwel zeker niet vinden. Nederland is maar een klein land en relatief weinig mensen spreken de taal. Daarom is het niet interessant voor de fabrikanten dus wordt er zo goed als nooit een handleiding in het Nederlands geschreven.
Of je vooruit en achteruit kan varen wordt niet bepaald door je zender. Als je niet vooruit en/of achteruit kunt varen is de motor regelaar niet goed ingesteld. Helaas kan ik je niet zo vertellen hoe dat moet veranderen omdat dit per merk en zelfs per type regelaar kan verschillen. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je regelaar hoe je die moet instellen/kalibreren.

Dank je voor je reactie. Maar die is ook in het Engels. Kan er wel iets van maken, maar dat is niet geweldig.
Ik zal moeten kijken naar een modelbouwer bij mij in de buurt, die mij dan zou willen helpen om alles in te stellen.
Misschien zit hier op het forum iemand die ook nog eens in de buurt woont

Dank je voor je reactie. Maar die is ook in het Engels. Kan er wel iets van maken, maar dat is niet geweldig.
Ik zal moeten kijken naar een modelbouwer bij mij in de buurt, die mij dan zou willen helpen om alles in te stellen.
Misschien zit hier op het forum iemand die ook nog eens in de buurt woont
Ik woon niet echt in de buurt.

Maar ben wel zo'n type die eerst alles gaat proberen voordat ik de handleiding pak.

Er zijn diverse gebruikers die dezelfde zender hebben.
Waaronder ik.
Als wij het antwoord niet weten, dan hebben we altijd Google nog.

De zender is vrij eenvoudig van opzet.
Het is alleen even wennen aan het menustructuur.

Hieronder een link naar een Nederlandstalige handleiding van dezelfde zender maar onder een andere label.

https://www.google.com/url?sa=t&sou...canaux-6.pdf&usg=AOvVaw1z1ybF94CtVw9Rfs2cwcbn

Laatst bewerkt:
Back