Fpv op slotracewagen

hallo,
ik heb hierbij een vraagje over een fpv camera, en dit voor op een slotracewagen te plaatsen en live op tv uit te zenden.
wat heb ik daar allemaal voor nodig? ik dacht daarbij aan :
fpv camera, ccd of cmos
zender
batterij
antenne
tv stand alone ontvanger
batterij lader
nu is men belangrijkste vraag, welke camera is het best voor dit te doen en met welke zender en ontvanger kan ik deze camera gebruiken?

Bijlagen

• FB_IMG_1479464844891.jpg
    FB_IMG_1479464844891.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 149
  • FB_IMG_1479464851176.jpg
    FB_IMG_1479464851176.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 149
Er is wel een "probleem" met de set die Onno aan geeft. De "video codering" is NTSC, het Amerikaanse systeem. Hier in Europa wordt hoofdzakelijk het PAL systeem gebruikt (Frankrijk gebruikt SECAM). Je zal dus een TV moeten hebben die ook NTSC kan weergeven anders krijg je alleen een streperig zwart/wit beeld.

Er is wel een "probleem" met de set die Onno aan geeft. De "video codering" is NTSC, het Amerikaanse systeem. Hier in Europa wordt hoofdzakelijk het PAL systeem gebruikt (Frankrijk gebruikt SECAM). Je zal dus een TV moeten hebben die ook NTSC kan weergeven anders krijg je alleen een streperig zwart/wit beeld.
Bedankt,
Readymaderc heeft mih dit aangeraden
Bedankt,
Readymaderc heeft mih het volgende aangeraden,
Fpv pico combo 5,8ghz met zender en antenne,PAL
Rmrc mantis 5,8 ghz ontvanger
En een omvormer voor rca naar hdmi uit voor tv in

Dit zou het moeten zijn

Back