Fpv set

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door TheOnlyAron, 5 mei 2018.

  1. TheOnlyAron

    TheOnlyAron

    Lid geworden:
    5 mei 2018
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Barneveld
    hallo iedereen,

    Ik ben al een aantal jaar in het bezit van een Multiplex easystar 2. Nu leek het me leuk om ook mee te kunnen vliegen op FPV, en dus ging ik op zoek op het internet. Helaas kon ik door de bomen het bos niet meer zien. Ik heb nog niets geen spullen voor fpv, dus ik moet alles nog aanschaffen. Ik ben ook geen held met solderen etc., dus het zou fijn zijn als de camera en zender gewoon op een 3,7v batterij kunnen werken.(of is het ook mogelijk om stroom te pakken van de 2,8ghz ontvanger?) mijn zender voor het vliegtuig is een Futaba t7c.
    Ik wil graag een kleine monitor die op die zender te monteren is, en het liefst gewoon een accu in zich heeft.

    Alvast bedankt voor het meedenken

    Oja, ik ben maar een arme scholier, dus het zou fijn zijn als het niet al te duur is

    Wat denken jullie trouwens wat beter is voor een rc airplane, FPV goggles of een FPV monitor?
     
  2. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik heb wel een mooi setje voor jou. HD momitor, Videozender met camera, en een passende canopy waar de boel op zit
     
    TheOnlyAron vindt dit leuk.
  3. TheOnlyAron

    TheOnlyAron

    Lid geworden:
    5 mei 2018
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Barneveld
    Wat is een conapy:weetnie:

    En welke prijsklasse is dat ongeveer?
     
  4. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    De canopy is het ding wat je eraf haalt als je bij de accu wilt. Deze past daar en zit camera en videozender op. Voeding komt van de balancerstekker. Denk aan 100 euro voor het hele spul.
     
    Ard Schell vindt dit leuk.
  5. TheOnlyAron

    TheOnlyAron

    Lid geworden:
    5 mei 2018
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Barneveld
    voor de easystar 2?
     

Deel Deze Pagina