Verkocht FrSky Taranis X9D Plus Special Edition

Discussie in '[Te koop] Elektronica' gestart door SergeR, 7 sep 2017.

1. SergeR

SergeR

Lid geworden:
    29 jul 2012
    VERKOCHT

Te koop omdat ik een FrSky Horus heb aangeschaft. De Taranis is bewijsbaar slechts enkele weken oud, en was aangeschaft om OpenTX uit te proberen. Dat beviel dusdanig goed, dat de Horus al snel besteld was.

De Taranis is in Nederland aangeschaft, het betreft de EU LBT versie. Compleet inclusief originele koffer, zenderkoord, stick beschermers, boekjes, stickers, oplader en 2dbi antenne. De firmware is geupgrade naar de laatste OpenTX versie. Indien gewenst kan ik de originele FrSky firmware er weer op zetten.

Als extra's zitten er rode en zwarte kunststof covers over de switches, en zit er een lipo in ipv de originele batterij. De originele batterij krijg je er uiteraard ook bij. Let op: de lipo kun je niet opladen middels de bijgeleverde lader!

Wordt verkocht zonder ontvanger.

De Taranis kan worden verzonden, maar ophalen heeft mijn voorkeur. Ophalen kan in Maren-Kessel (tussen Oss en Den Bosch) of evt tijdens kantooruren in Arnhem.

Prijs: €250

2017-09-07 17.16.33.jpg 2017-09-07 17.16.22.jpg 2017-09-07 17.15.12.jpg 2017-09-07 17.15.34.jpg 2017-09-07 17.14.54.jpg

Laatst bewerkt: 13 sep 2017
  2. Huey

Huey

Lid geworden:
    15 dec 2011
    Hallo Serge, ik heb wel interesse maar wat vragen. Is het een mode2 of kan je dit aanpassen? Als ik bij hobbyking kijk kost de zender €. 208,-
    Daar zit alleen geen lipo bij, de rest wel. Of zie ik iets over het hoofd?

Laatst bewerkt: 8 sep 2017
    oebele vindt dit leuk.
  3. SergeR

SergeR

Lid geworden:
    29 jul 2012
    De zender is mode 2, maar is aan te passen. Bij HK is de zender ongetwijfeld veel goedkoper, maar heb je waarschijnlijk nog de douane om mee af te rekenen, buiten de verzendkosten.
    Voor mij was de reden om de zender in NL aan te schaffen vooral de garantie. De zender is aangeschaft bij een fatsoenlijk bedrijf, en heeft nog ruim 11 maanden garantie over.

4. gert tukker

gert tukker

Lid geworden:
    18 sep 2011
    Verkocht

5. gert tukker

gert tukker

Lid geworden:
    18 sep 2011
  6. gert tukker

gert tukker

Lid geworden: