Full hd denver action cam

Ziet er niet echt uit als 1080P om eerlijk te zijn....(dit zeg ik trouwens niet omdat ik eigenaar ben van www.mobius-cam.com, maar omdat het mij gewoon erg tegenvalt)!

Het beeld lijkt geupscaled en de scherpte valt me ook tegen. Voor die prijs kan je ook niet echt "echte" 1080P bij 60fps verwachten.

Kijk eens op de site van techmoan.com voordat je iets koopt, die vergelijkt heel veel verschilelnde action cams, ook diverse Chinezen. Het is altijd een beetje afwachten in hoeverre de specificaties echt waar zijn.

Als je graag een actioncam wilt waar WiFi op zit zou ik dan toch eerder wat meer geld uitgeven en een Go-Pro kopen.

Ik zag dat hij morgen bij het kruitvat ligt en vond het wel leuk om even te melden,zelf koop ik hem niet.
Heb de mobius en moet zeggen vind het formaat en de beeldkwaliteit daarvan perfect. :D

Nu weer in de aanbieding bij de Makro.

Nog nieuwe reviews van jullie kant? Wel een mooi prijsje.

Ik heb hem een tijdje onder de F550 gebruikt. Hij is volgens mij ongeveer 80 gram tegenover 60gram voor de SJ4000
Dit is een filmpje dat gemaakt is met de denver:

Nog een filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er niet verkeerd uit toch? Doet in mijn ogen nauwelijks onder voor de SJ4000

is vergelijkbaar, en naar mijn idee minder fish-eye effect. Ik heb uiteindelijk ook de SJ4000 gekocht omdat die ook een foto-modus kent met interval, waardoor je elke 5 seconden een 12Mp foto kunt maken.

Ik heb hem vanavond toch maar gekocht bij de Makro. Testvideo's volgen;)

Heb hem gehad beviel me echter niet... heb ze in me youtube staan mobius bevalt beter de 1080p is echter gewoon 760p en software matig uitgerekt

Dat zou kunnen, maar ik heb het niet kunnen zien. Ik vond het beeld in ieder geval goed genoeg. En gek genoeg is die camera het begin geweest ven de quadcopter hobby.

Van de reviews wat ik zie lijkt het inderdaad sprake van upscaling vanuit 720p, maar 720p hoeft ook niet slecht te zijn.

Ik heb ook nog wel wat filmpjes die tijdens het skiën zijn gemaakt (nee, niet op de helm, maar gewoon uit de hand) Als er behoefte is kan ik die nog wel online gooien.
Dit is een stukje door het bos met de fiets:

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij is het puur voor de mini spider hexa, daar zit nu een mobius op (bevalt prima overigens) maar op de onderplaat past een gopro-achtige camera. Ik wil op een mini geen dure gopro gebruiken. Dan lijkt me de Denver ideaal. Maar we gaan het zien komende dagen:p

Desnoods gebruik ik hem (als het niks is) voor gewone opnames van een vliegdag (beelden van opstijgen, landen of de groep zelf)

Past mooi in ieder geval;

denver.jpg

Heb net gevlogen met de Denver op de mini spider hexa, ik ben onder de indruk voor dat geld!! Zal ff een video in elkaar gooien....

Back