Oproep Gebruik affiliate codes

Discussie in 'MBF Nieuws' gestart door Burp, 5 okt 2017.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.477
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik zeg regelmatig dat de kwaliteit van een antwoord met de kwaliteit van de vraag komt.

    En ja, helaas als de kwaliteit van de vraag heel belabberd is kan het zijn dat ook het antwoord belabberd is. Mensen die iets zelf willen maken maar geen idee hebben wat een boormachine is, mensen die sowieso zonder juiste leestekens en andere vormen van schrijfwijze iets onduidelijks neerplempen of van die mensen die eindeloos blijven vragen zonder de gegeven adviesen op te volgen. Dan houdt de vriendelijkheid ergens op.....
     
    ron van sommeren vindt dit leuk.
  2. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.915
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ik heb goed opgelet, en ik zie nog steeds meer mensen blijven dan weggaan.
    De mensen die weggaan, zijn vaak mensen die komen met een air van "ik heb recht op antwoorden die MIJ aanstaan" (zeg maar, een soort van eenrichtingsverkeer), in combinatie met vragen die vaak niet zo'n antwoord toelaten.
    De meesten hebben dat vrij snel door en passen hun verwachtingen aan, sommigen niet, en die gaan weg.

    Het forum is door en voor modelbouwers, en dan zijn zulke dingen nu eenmaal niet helemaal te vermijden.
    Daarvoor moet je een forum hebben "voor modelbouwers, door betaalde krachten (AKA commercieel belanghebbenden)"....
     
    MDBG, ron van sommeren en Roel van Essen vinden dit leuk.
  3. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Het is eigenlijk jammer dat alles zover uit zijn verband wordt getrokken. Ik heb het topic gestart als reminder dat affiliate codes niet zijn toegestaan. Dat was al het geval maar moest blijkbaar even in het openbaar worden gebracht. Ik denk dat veel mensen het gebruik of bestaan er niet eens van wisten. Eerlijk gezegd wist ik van het bestaan maar niet dat het zo veel op het forum werd gebruikt. Daar heb ik inderdaad een topic van verwijderd omdat deze vol stond met deze codes. Enkele topics heb ik zelf aangepast en van sommige hebben gebruikers het zelf gedaan.

    Nu wordt er heel veel bij gehaald wat niet ter zake doende is. Punt blijft dat affiliate links niet zijn toegestaan. Heeft niets met vrijheden op het forum te maken, deze vrijheden zijn zeer ruim en staan ook voor de gebruikers open ter discussie. Sterker nog, er zijn best wat veranderingen doorgevoerd op verzoek van gebruikers.

    Nu wordt het tegen de regels in gebruikt en daar wordt tegen opgetreden. Dat is dan tegen het zere been van degene die de overtreding heeft begaan. Een beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt.

    En wat mij betreft hoeft er helemaal niemand weg, zeker niet omdat je het oneens bent met wat een ander roept. Zou in het echte leven toch wat zijn zeg als je maar weg loopt als je het ergens niet mee eens bent. Ergens een oorlog om voeren heeft nog nooit mensen samen gebracht, Een dialoog starten vaker.
     
    VOLVO FH 16 750, Bert V en ron van sommeren vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina