Gebruik ervaring arma typon v3

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Rcschutte, 28 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rcschutte

    Rcschutte

    Lid geworden:
    28 mei 2018
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Westerhaar
    Hallo ik heb een arma typon v3 gekocht super goed buggy alle bouten en moeren zitten goed vast je hoeft niks na te dreien in het begin je hoeft niet bang te zijn met deze buggy dat je iets los schiet om dat de bouten niet goed vast zitten.

    1. Servo. goede servo aleen met heel hoog springen vraag je om problemen met deze servo maar veder super goed.

    2. Vering super goede vering aleen je kunt alles los maken met je handen dus je bent geen sleutels er voor nodig. Dit wil nog wel is beetje tegen vallen als je de veren wil bij stellen.

    3. Motor. De motor en de esc is super werkt allemaal gewoon goed aleen bij de tand wiel vervagen van de motor. Let dan goed op dat je eerst de tand wiel goed heet maakt wand deze zit vast met locktime. Als je dat niet doet dan kun je krijgen dat je tandwiel moertje verslijt en dan moet je em uitboren.

    4. Gebruik ervaring

    Ik rij nu al een tijdje met de arma typon v3 blx 2018 hij doet iedere keer wat die moet doen op de baan is het een super auto en kan heel veel klappen hebben. Kort om bijna niet kapot te krijgen. Als je deze buggy koopt ben je duur uit in onderdelen maar je hebt er wel wat voor terug. Veel rij plezier zelf rij ik 4s op 21t op de moter gaat super hard. Ook op de baan doet die het super

    Vervangen savox stuur servo scheelt heel veel op de baan

    Proline spoiler. Aleen voor het uiterlijk scheelt niet heel veel op de baan

    Lagers van deze buggy willen nog wel is zand in gaan zitten en is gou hoor baar.

    Maar kort om koop je deze buggy dan heb je een super buggy broer van mij doet aan wedstrijden die heeft deze buggy geprobeerd maar hij komt mee met de wedstrijd buggys teminste hij word niet in gehaalt Door de voorste rijder.
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.366
    Locatie:
    Woerden
    Weer zo'n reclame bericht, ik heb het gemeld.
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Gezien het IP en de bijbehorende woonplaats denk ik geen spam maar de topicstarter mag inderdaad wel meer moeite steken in de text en als je een review maakt maak er dan wel wat moois van. En plaats hem dan wel in de juiste rubriek!

    Overigens gaat dit topic op slot.

    Beste Rcschutte, welkom op dit forum. Over ARRMA zijn er al diverse topics als ook 1 groot algemeen topic, gelieve daar verder te gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina