Geslaagd ... en nu?

Discussie in 'Beginners' gestart door Rob Buijs, 23 apr 2003.

  1. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Ehm.. Máár als je in een lastige situatie terecht komt met je Serval krijg je hem er volgens mij wel makkelijker uit als je al ervaring met een rolroertrainer hebt. Rico, jouw charter was door het vermogen een stuk wendbaarder dan ik gewend was... Het rustige, zelf corrigerende karakter was namelijk zo goed als verdwenen, en daar heb je blijkbaar van geleerd..?

    Als je een Charter met 4cc vliegt, is hij zo tam als het maar kan. Ga daarna een Serval met dezelfde cilinder inhoud vliegen... Gaat een stuk harder en is zeker wendbaarder. Ben er bijna zeker van dat als je een net afgevlogen leerling bij een Serval de zender in z'n handen duwt dat hij binnen no time weer beneden is..... :)

    Veiligheid boven alles, en het lekker rustig aan doen is misschien alleen maar goed in sommige gevallen...

    :teacher: Haastige spoed, is zelden goed... 8)
     
  2. tigermoth

    tigermoth Guest

    en nu weer mijn opmerking:

    als een net op een serval afgestudeerde leerling ineens een charter in zen handen gedrukt krijgt (of een holiday, of een easysport of een J3cub of what ever)

    valt het altijd mee ;)

    mvg
    Ric0 :p
     
  3. Cropduster

    Cropduster

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    582
    Locatie:
    MVA Almere
    Hielp dat dan? 8O
    :proost:
     
  4. tigermoth

    tigermoth Guest

    wat bedoel je ben? grin ;) :p
     
  5. Cropduster

    Cropduster

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    582
    Locatie:
    MVA Almere
    Tsja... 8)

    Anyways, there's a new sherrif in Serval City... The name is Micke...
     
  6. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
  7. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.694
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Wat je er ook niet bij vertelt Rico, is dat jij ook een van onze duidelijk bovengemiddeld getalenteerden was van de afgelopen jaren...
    D'r hangt nog zo'n figuur rond hier op het forum, geloof ik.. :wink:
    Ga er vanuit, dat je alle raadgevingen zo moet brengen, dat ze ook de leerlingvlieger met een gemiddeld talent nog een redelijke kans op succes bieden, anders laat je een spoor van teleurgestelden in de hobby achter :cry:
     
  8. tigermoth

    tigermoth Guest

    Bijna iedereen met (ik ben reeel nu, mocht het beledingend/leeftijdsdiscriminerend klinken..) een lage leeftijd leert snel genoeg.. dat getalenteerde zou ik dus anders noemen: jonge mensen leren makkelijker..

    mvg.. Rico ;) (en jorrit denk ik ;))
     
  9. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.694
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Ja maar bepaalde jongeren wel heel verdacht snel en goed.... dat noem ik dus maar getalenteerd. 8)

    No offense taken... :wink:
     

Deel Deze Pagina