gesloten

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door snauwaertj, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snauwaertj

    snauwaertj

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    403
    Wij stellen U ook dit jaar voor de 29ste maal al onze internationale modelairshow voor.
    [​IMG]

    Onze flitsende trailer:
    Zeker bekijken !!!!
    [URL=" - trailer airshow moorsele 2010[/URL]
    Gemonteerd, op muziek gezet en gedownload door Vincent Dumolin

    Een kleine greep uit het pilotenbestand die beloofd hebben present te zijn dit jaar en het beste van zichzelf te geven:

    Jurgen Stragier met zijn fascinerende 3m26 grote diamax:
    [​IMG]


    Johan Snauwaert & Vincent Dumolin met de mooie 33% turbo raven:
    [​IMG]


    Koen Huyge met de super schaalgetrouwe door een moki 5cylinder aangedreven Russische warbird:
    [​IMG]


    Team Harofly met Gigantische Piper, Yak en Edge:[​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Het speciaal uit Duitsland overkomende Legendary Warbird Team
    [​IMG]
    [​IMG]

    Frans en Ludo Met de groteske Christian Eagle
    [​IMG]

    Door mijn beperkte fotobestand heb ik nog een hele hoop prachtige machines niet kunnen bijplaatsen, dus als je bent ingeschreven en je hebt mooie foto van je toestel, gelieve dan dit hele bericht te kopiƫren en je naam met foto van toestel eronder erbij te plaatsen.

    Bedankt en we hopen ook dit jaar weer massaal veel kijklustigen te mogen ontvangen
    Dus ik zou zeggen op 5 September ALLEN DAARHEEN.

    Grtz Johan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. vincedumo

    vincedumo

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    9
    Ziet er al veelbelovend uit, vooral die prachtige turbo raven :D
    Nu nog hopen op mooi weer.
     
  3. rensver

    rensver Guest

    ik ben vorig jaar naar die airshow geweest, het was echt wel die 5 euro waard hoor.
    dit jaar kom ik zeker terug, de meeste piloten stonden zelfs open voor een babbeltje.
    als je kunt moet je zeker naar deze show komen kijken!!
     
  4. vincedumo

    vincedumo

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    9
    Vorig jaar waren een hoop grote toestellen. De 50% modellen waren ook goed vertegenwoordigd.
     
  5. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Hey, die foto's ken ik !! Tiens tiens, ze zijn door mij gemaakt... Hahaha, vind het fijn dat jullie ze dadelijk konden gebruiken voor op de site...

    Sowieso blijft deze show een echte aanrader, zowel voor piloten als publiek ! Zeker komen dus. Ik moet er van Limburg naar komen maar doe dat met veel plezier.

    Wat de Turbo Raven betreft, daar heb ik dit weekend van staan kwijlen, wat een kist !

    Ik zelf zal er ook zijn met deze toestellen :

    Smurf
    [​IMG]

    Stuka
    [​IMG]

    Als er HEEL veel geluk in het spel is, komt deze misschien ook mee, maar da's geen belofte
    [​IMG]

    Zorgen jullie voor het mooie weer, dan zorgen wij voor het plezier !

    Groetjes en tot begin september !

    Davy
     
  6. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    mrbean

    fraaie stuka !
     
  7. stijn

    stijn Guest

    deze show is echt wel de moeite waard, dit is een show waar variatie in de modellen zit!!
    dus, niet twijfelen 5 september vliegveld moorsele!!!
     
  8. sinterklaas

    sinterklaas Guest

    Haloo, allen naar Moorsele op 5 september uit ervaring (en als sint) weet ik wat die mannen te beiden hebben, ik ben zeker van de partij.
     
  9. Jaap Gaasbeek

    Jaap Gaasbeek

    Lid geworden:
    22 apr 2006
    Berichten:
    2.691
    Locatie:
    Eerbeek
    @Sinterklaas

    Hallo oude makker, doe je wel ff kadootjes kopen voor mij op jetpower ik ben namelijk dit jaar erg lief geweest.

    Gr Japiooooooooo
     
  10. rensver

    rensver Guest

    @mr bean, mooie toestellen.
    wat is de spanwijdte van de stuka ?
    gtz
     
  11. vincedumo

    vincedumo

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    9
    Die smurf is een echte klassieker :)
     
  12. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Rensver, even off-topic, want het gaat natuurlijk over de show hier in het draadje. Maar de Stuka is 2,5m en heeft een sirene van 130Db aan boord. :)

    Ja, hij is ondertussen, na 18 jaar (!!!!) al echt versleten hoor... Maar ik vind het nog steeds zo geweldig om de reacties van de kinderen te zien als ik er mee vlieg. En idd, deze gaat al jaren mee richting Moorsele. Net zoals Grote Smurf van mijn pa ! :)

    groetjes,

    Davy
     
  13. snauwaertj

    snauwaertj

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    403
    @Davy,
    Je fotos zijn heel erg goed gelukt, de registratierechten zullen op 5 september aan de bar worden vereffend :proost:.
    Bedankt dat je ook weer aanwezig zal zijn op onze show, je word ook al een vaste waarde.

    Laten we nu met zijn allen bidden tot de weergoden op een zonnig weekend :zon:

    Ik ga nu even het lijstje updaten
     
  14. snauwaertj

    snauwaertj

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    403
    Update

    29ste MODELAIRSHOW zondag 5september vliegveld Moorsele
    Wij stellen U ook dit jaar voor de 29ste maal al onze internationale modelairshow voor.

    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 459x650 en 93KB.
    [​IMG]


    Onze flitsende trailer:
    Zeker bekijken !!!!
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 25KB.
    [​IMG]


    Johan Snauwaert & Vincent Dumolin met de mooie 33% turbo raven:

    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 18KB.
    [​IMG]



    Koen Huyge met de super schaalgetrouwe door een moki 5cylinder aangedreven Russische warbird:

    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 74KB.
    [​IMG]



    Team Harofly met Gigantische Piper, Yak en Edge:
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x533 en 105KB.
    [​IMG]


    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x533 en 108KB.
    [​IMG]


    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1600x1200 en 606KB.
    [​IMG]



    Het speciaal uit Duitsland overkomende Legendary Warbird Team

    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x529 en 70KB.
    [​IMG]


    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x536 en 224KB.
    [​IMG]


    Frans en Ludo Met de groteske Christian Eagle

    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1024x680 en 463KB.
    [​IMG]


    Davy Carmans (Mr Bean) met legendarische smurf, LUIDE Stuka:p en misschien...
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Door mijn beperkte fotobestand heb ik nog een hele hoop prachtige machines niet kunnen bijplaatsen, dus als je bent ingeschreven en je hebt mooie foto van je toestel, gelieve dan dit hele bericht te kopiƫren en je naam met foto van toestel eronder erbij te plaatsen.

    Bedankt en we hopen ook dit jaar weer massaal veel kijklustigen te mogen ontvangen
    Dus ik zou zeggen op 5 September ALLEN DAARHEEN.

    Grtz Johan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  15. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Onthoudt maar dat het serieus geld gaat kosten bij jullie aan de toog... hahahaha...

    Die zon heb ik net in mijn startbox gestoken, dus die zal ik bijhebben.

    groetjes,

    Davy

    P.S. Als extraatje een filmpje van de Turbo Raven. Erg woebelig gefilmd en ook pas beginnen filmen ergens in de helft van de vlucht ...

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. Claus

    Claus Guest

    show Moorsele 5 september

    Hey,

    ik ben ook sinds jaren een bezoeker van deze show, ik zal zeker aanwezig zijn samen met een hele bus vrienden! (die moeten dit ook eens een keertje van dichtbij gezien hebben!!!)

    Tot 5 september,

    Claus
     
  17. sinterklaas

    sinterklaas Guest


    Op 5 september op het vliegveld in Moorsele Jets en (zeker groene) power
    in overvloed.
     
  18. snauwaertj

    snauwaertj

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    403
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  19. snauwaertj

    snauwaertj

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    403
    Bert Delaere heeft laten weten dat hij er ook dit jaar weer bij zal zijn met zijn F3M yak
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  20. vincedumo

    vincedumo

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    9
    @snauwaertj: nu valt de link naar de trailer wel goed op :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina