Gevraagd onderdeel Eenhoorn

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door h.a.ruygrok, 5 sep 2016.

  1. h.a.ruygrok

    h.a.ruygrok

    Lid geworden:
    5 sep 2016
    Berichten:
    3
    Locatie:
    den haag
    Ben bezig met het bouwpakket van de EENHOORN. Elke maand een pakket met onderdelen en bouwtekening. In één pakket zou de linker achter galerij moeten zitten, in een volgende de rechtergalerij, helaas. Twee pakketten met dezelfde galerij. Ik ben nu echter in 't bezit van twee galerijen van de stuurboordzijde.

    De uitgever is van het weekblad Kuifje uit Belgie die de pakketten door een fabriek heeft laten maken. De aktie is afgelopen. Bij navraag of ze nog iets konden naleveren, vertelde ze dat het niet meer wordt gemaakt.
    Wie kan mij helpen aan de zijgalerij van de bakboordzijde?
     
  2. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.577
    Locatie:
    noord-holland
    ik en meerdere mensen hadden hetzelfde probleem. ik ben gestopt met de boot door gebrek aan intresse.

    dus zelf maken of in 3d laten maken beste oplossing ??
     
  3. h.a.ruygrok

    h.a.ruygrok

    Lid geworden:
    5 sep 2016
    Berichten:
    3
    Locatie:
    den haag
    Is er dan niemand die die galerij dubbel had? en natuurlijk aan mij wil geven?
     
  4. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.577
    Locatie:
    noord-holland
    ik heb hetzelfde als jii heb 2x dezelfde kant , net als een hoop andere mensen, en verder denk ik dat hij niet echt populair was op het forum , behalve ik was er niemand anders die hem toen bouwde op het scheeps gedeelte
     
  5. h.a.ruygrok

    h.a.ruygrok

    Lid geworden:
    5 sep 2016
    Berichten:
    3
    Locatie:
    den haag
    Dank je voor de reactie. Moet er nu maar eens goed over nadenken hoe ik verder ga.
    m.v.g.
     

Deel Deze Pagina