Gezocht! Iemand die goed kan airbrushen

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door thoom, 12 jul 2017.

  1. thoom

    thoom

    Lid geworden:
    30 apr 2013
    Berichten:
    5
    Hallo iedereen,

    Ik ben Thomas en ik ben momenteel bezig aan mijn opleiding tot helikopterpiloot.

    Ik heb thuis enkele diecast (heli's uiteraard) schaalmodellen staan (1:50 en 1:72) dewelke ik graag in een ander kleurtje had gezien.

    Ik heb echter weinig 'vrije' tijd en mijn airbrushtechniek is nog lang niet goed genoeg om op de betrokken modellen uit te proberen.

    Ik weet niet goed waar ik precies met mijn vraag terecht kan, maar ik zoek dus iemand die "goed" kan airbrushen en dit voor mij zou willen doen. De verf en dergelijke betaal ik sowieso en eventueel ook wat extra voor de geleverde diensten.

    De bedoeling is een beetje om het uitzicht van mijn vitrinekast aan te passen.

    Wat de moeilijkheid betreft gaat het van 'een geel model rood spuiten' tot iets waarvan ik niet eens weet of dit het best met decals of airbrush gedaan wordt, maar dit kan achteraf natuurlijk nog uitgebreid besproken worden. Effectjes zoals 'slijtage' of 'vuil' zijn niet nodig.

    Ik ben nog niemand met dit soort verzoek tegengekomen op het internet en hoop dat ik hier aan het juiste adres ben. Zoniet, alvast bedankt voor de moeite en andere adresjes zijn zeker welkom.

    Prettige dag iedereen!
     

Deel Deze Pagina