Giles G-202 (Laser models) DL 100

hallo allemaal,
sinds enkele maanden ben ik aan m'n Giles beginnen bouwen.
omdat ik nog niet zoveel tijd heb gehad om hier iets erover te posten doe ik het nu maar ;)
het is de bedoeling om hem te vliegen met een 62cc zenoah met een krumscheid reso pijp.
ik sta nog niet zo heel ver met de bouw ervan maar het begint al op een vliegtuig te lijken.
zaterdag zijn we onze inkopen voor de giles gaan doen in dortmund: reso pijp van krumscheid, spinner, powerbox evolution + 2 1500 mah lipo's en oracover :)
hier zijn al enkele foto's:

grtz

Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb afgelopen zondag op de beurs een mooie Giles-G202 gekocht van Phoenix models 1,40 span, hij ziet er erg mooi uit en ben erg blij mee. het word mijn eerste brandstof vliegtuig..
(zie mijn avatar, dat is overigens niet mijne hoor :P) :-D
daar komt waarschijnlijk tussen de 8,5 cc en 10cc op.
binnekort begin ik met een draadje..
(owja ik zie je foto's niet)

groetjes en succes
Bart

pff foto's lukken niet echt goed..
nu zie je hem klein, maar kan dat niet wat groter??
owja, de span van mijn giles is 2,5 meter

grtz

Laatst bewerkt:
pff foto's lukken niet echt goed..
nu zie je hem klein, maar kan dat niet wat groter??
owja, de span van mijn giles is 2,5 meter

grtz

Je moet je kamera effe op 640 x 480 zetten .
Die foto´s kun je dan groter op het forum zetten .

deze word anders wel heel groot .
herschaaldekopievanimg0nj8.jpg

Mvg Johan

ja dat weet ik, het komt omdat die ene foto met een camera is getrokken en de rest met men gsm :)
maar ik bedoel, soms lees ik topics waarbij de foto's al meteen groot in het bericht zelf staan zonder erop te klikken ;)
maar zoveel maakt het niet uit, morgen trek ik nog wat meer foto's want deze zijn al van enkele weken geleden :)
grtz

ja dat weet ik, het komt omdat die ene foto met een camera is getrokken en de rest met men gsm :)
maar ik bedoel, soms lees ik topics waarbij de foto's al meteen groot in het bericht zelf staan zonder erop te klikken ;)
maar zoveel maakt het niet uit, morgen trek ik nog wat meer foto's want deze zijn al van enkele weken geleden :)
grtz

img014ro4.jpg

effe - .th - uit de link gehaald en je foto is groter .
de GSM foto´s zijn al met minder pixel

Bij ImageShack de laaste link nemen .

Mvg Johan

ik heb hem overgekocht van iemand, hij had hem ergens in zwitserland besteld omdat hij daar goedkoper was dan hier in belgie.
lasermodels bestaat volgens mij niet meer en hij is dus niet meer verkrijgbaar denk ik... (jammer :p)

ff een kleine update, de romp is ruwbouw af (zonder hoogteroer tenminste) en 1 vleugelhelft is ook af, morgen de tweede beplanken en we staan weer een stap verder :D
ik heb ook al een beetje bezig geweest met een schematje ;)
dit zal het waarschijnlijk worden, of toch ongeveer;

(dit is wel geen giles, ik weet het maar het is maar om een idee te krijgen hé ;))
grtz

hoi allemaal, ik heb een vraagje,
waar kan ik ergens in belgie (of eventueel in nederland) een nieuwe cockpitkap laten trekken??
ik heb al geinformeerd in waalwijk maar die hun machine is te klein :?...
ze is 50 cm lang ongeveer

grtz

hoi allemaal, ik heb een vraagje,
waar kan ik ergens in belgie (of eventueel in nederland) een nieuwe cockpitkap laten trekken??
ik heb al geinformeerd in waalwijk maar die hun machine is te klein :?...
ze is 50 cm lang ongeveer

grtz

vraag een keer aan kurt rombouts of hij geen cockpitkap meer heeft hij heeft 2 jaar met de gilles gevlogen

Kurt zal niets meer van de giles hebben maar als je een mal hebt kun je terecht bij Kees Maas uit Baexem. www.mec-modelbouw.nl

Een clubgenoot heeft nog een komplete giles van laser models te koop, nieuw en nog nooit gevlogen. Schema Red Bull.

ja, heb nog wel wat gedaan, is bijna ruwbouw af :)
nog 1 rolroer en dan kan ik beginnen schuren en plamuren :D
zal morgen ofzo wat foto'tjes posten
heb ik al meer gehoord van die 62cc, hij komt er vooral op omdat het een kit is speciaal voor de zenoah 62cc en omdat ik hem heb natuurlijk :)
nu staat hij op een big hots van !! 14 !! kg en die kan er recht mee omhoog :)
dit is zonder reso, en aangezien de giles een reso krijgt en (hopelijk) minder gaat wegen zal het nog wel beter gaan..
moest het echt niet aan de verwachtingen voldoen, dan koop ik wel wat meer :) (mss een DA85 ofzo)
grtz

Back