Goede lagers voor buitenloper, waar haal je die?

Hoi,

in een laatste poging mijn Turnigy motor goed aan de gang te krijgen ga ik de rotor balanceren, en de lagertjes vervangen. Er zitten er 3 in:
2 stuks D11/B4/d5
1 stuks D13/B4/d5
(Buitendiameter/dikte/binnendiameter)
Waar haal ik die dingen, en hoe weet je of het goede zijn? Ik kan ze bij stunters vanaf 50 cent per stuk vinden, maar ik wil er nu wel wat goeds in proppen.

Dank,

Hugo

Wijk bij duurstede dat is ca. 35 minuten rijden van Utrecht. In utrecht heb je Handelsondermening 'Gerin' aan de leidsekade geloof ik, die is SKF dealer. Goede lagers voor een schappelijke prijs. Reken wel op ergens tussen de 5 en 10 euro per lager, maar dan heb je ook goed spul..

De 11/4/5 heb ik op lager .

Worden in plotters gebruikt voor de rollen .

Voor de 13mm moet ik morgen bij licht noch even kijken .

Mvg Johan

Dank voor de input, uiteindelijk besteld bij een firma in Utrecht:
Neita Techniek B.V. - Utrecht

Voor 12 euro de 3 lagers en nog thuisgestuurd ook. Hij werd mij aangeraden door een collega die met brandstofauto's blijkt te crossen. Moet ik eens vaker mee lunchen...

Hugo

daar heb ik de mijne ook besteld.. een os 15cc nieuwe lagers 5st voor 27ex btw is niet te duur daaro!!;)

Dank voor de input, uiteindelijk besteld bij een firma in Utrecht:
Neita Techniek B.V. - Utrecht

Voor 12 euro de 3 lagers en nog thuisgestuurd ook. Hij werd mij aangeraden door een collega die met brandstofauto's blijkt te crossen. Moet ik eens vaker mee lunchen...

Hugo

Back