Goede 'terugkeer' wagen gezocht.

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Etinogard, 29 okt 2017.

  1. Etinogard

    Etinogard

    Lid geworden:
    27 mei 2012
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Blerick-Limburg-Nederland
    Goedendag jongens.

    Ik zal mij eens opnieuw voorstellen, ik ben Ferry, kom uit Blerick(vlakbij Venlo), 25 jaar en auto gek.
    Sommige zullen mij misschien herinneren, had een aardige start gemaakt aan de RC modelbouw had ik wat wagens verzameld en gebouwd maar ongeveer 2 a 3 jaar geleden alles weggedaan op mijn Tamiya Volkswagen T1 na.
    Had oa. 1x FG 2WD nagenoeg alles aluminium, getunede 26cc en de hele rambam, 1x FG monster 4x4, 2x HPI MT2, 1x HPI Savage XS SS, 1x TT-01 en de WR-02 Tamiya die ik nog steeds heb.
    Toevallig laatst een collega zachtjes aangestoken met een Tamiya Clodbuster, en daarmee heb ik mijzelf ook weer aangestoken :)

    Ik heb nog nooit op een circuit gereden, en alhoewel mij dit een toffe ervaring lijkt, kan ik niet echt ergens vinden waar RC circuits zitten.
    Via Google is het vaak maar gedateerd, daardoor werken de helft van de links niet of zijn de circuits ondertussen opgedoekt.
    Woon zelf vlakbij Venlo, maar werk in Someren(vlakbij Eindhoven), en met wat speurwerk ben ik op twee Circuits gekomen die in de buurt liggen namelijk ERCE en Mach One.

    Weet iemand nog een aantal banen die redelijk in de buurt zitten in een straal van pakweg 30km(Eindhoven/Venlo)?
    Wat mijn voorkeur gaat worden weet ik nog niet qua onroad of offroad, wel zal het waarschijnlijk 1:10 worden en electro.
    Ik zag dat ERCE tot ongeveer september nog gereden zal worden dus binnenkort eens kijken of er mensen rijden en of dit mij aan gaat spreken.

    Mvg, Ferry
     

Deel Deze Pagina