Goedkope OSD met GPS ?

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door gertbartelink, 28 jun 2010.

  1. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Dat slaat natuurlijk nergens op. In forums kan je aan de onderzijde en vaak aan de zijkanten je boodschap kwijt. Om onder ieder tekst afscheid te nemen zoals je een e-mail bericht opstelt, dat doe je niet op een forum. Dat vervuilt alleen maar.

    Maar laten we even on topic blijven aub.

    Fabrikant gaat een nieuwe afsturen.
     
  2. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Da's een mening, ik vind 't netjes en beleefd om een bericht op die manier af te sluiten, d'r zijn legio mensen die allemaal maar eenlijners neerzetten die bol staan van de spelfouten, is dat dan wel normaal?

    Ik snap overigens niet wat jij commercieël vindt aan een onderschrift zoals 't mijne. Ik geef daarmee alleen aan dat ik geen hobbyist ben die wat aan 't knutselen is en dat geeft mijn reacties toch net even wat meer validiteit en gewicht mee.

    Maar goed, ik vind een dergelijke discussie over netiquette op fora iets wat niet in dit topic thuishoort. Ik ben van mening dat beleefdheid en duidelijkheid m.b.t. de persoon in kwestie in reacties op fora niet iets negatiefs is, in tegendeel. Het gros post hier anoniem onder een psuedoniem, bij mij weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent. Dus wat heb je liever?

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
    Jaagpad vindt dit leuk.
  3. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Nee.

    Dit werd gevoed door de eerste reactie die geplaatst werd.
    Daarnaast vind ik het niet nodig om mijn bedrijf/werkgever te noemen om mijn berichten "gewichtiger" te laten overkomen.

    Netheid en beleefdheid, zonder onnodige poespas.


    Maar even als laatste statement in het openbaar (daaran reageer ik via pm terug).
    De discussie gaat en ging een hele andere wending nemen door een kleine opmerking van mijn zijde, die door Wiebe werd gezien.
    Nogmaals heb ik groot respect voor Sander en zijn ervaringen met FPV tov ik als rookie, die zijn eerste maiden nog moet maken. Vaak worden zaken ook anders gelezen en geschreven, dan dat je het onder het genot van een biertje op het veld zou opvatten.
    So gentleman, now to the point? oke?
     
  4. u4eake

    u4eake

    Lid geworden:
    16 aug 2006
    Berichten:
    1.505
    Locatie:
    Diest, België
    Hoi is het ondertussen met je CE-OSD Marco ? Naar tevredenheid aan de praat gekregen of is het toch niet wat je ervan zou verwachten ?
     
  5. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Ik wacht nog steeds op het mainboard. Na de betaling hadden ze nog een e-mail gestuurd naar mijn paypal email-adres, dat in de spam box was beland. Hierin vroegen ze om een telefoonnummer. Toen ik vorige week vroe waar het één en ander bleef, kwam dit boven water. Sinds de 21e is het verstuurd, maar het GLS systeem wordt maar niet geupdate en ik las op rcgroups dat ze inmiddels naar ems zijn overgestapt. Kortom ik verwacht hem eigenlijk deze week, maar het is nog even afwachten.
     
  6. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Eindelijk mijn mainboard ontvangen en gelukkig, deze werkt. Ik heb nu stabiel beeld en het in- en uitschakelen van het osd werkt prima. GPS vind snel zijn satellieten en de home functie in het midden van het scherm is niet zo storend als ik had verwacht. Het is net of je aan het snipen bent. Nu maar even wachten op de eerste echte test resultaten.
     
  7. EricM

    EricM

    Lid geworden:
    19 feb 2009
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Zuid Limburg
    Status

    Hallo Marco, ik volg je draadje al een poosje. Kun je inmiddels al wat meer vertellen over je tevredenheid/ervaringen dusver met de ce osd?

    Gr,
    Eric.
     
  8. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Ja, ik heb een nieuw mainboard gehad en deze werkte heel kort. Na een crash is er sluiting geweest en werkt de rssi en voltage display nie meer goed. Wat ik verder bij ander heb gezien werkt het allemaal goed en betrouwbaar en hebben deze er geen problemen mee. Ik wil zelf nog een nieuw osd aanschaffen, maar ik weet niet of ik voor deze ga (eenvoudig, goedkoop en genoeg informatie) of dat ik voor een meer configureerbaar osd ga zoals remzibi, dragonosd of blackstork.
     
  9. EricM

    EricM

    Lid geworden:
    19 feb 2009
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Zuid Limburg
    .....
     
  10. Justapoke

    Justapoke

    Lid geworden:
    9 dec 2012
    Berichten:
    576
    Altijd fijn dat zo'n oude draad uit 2010 naar boven gehaald wordt.

    Kan dit topic niet verwijderd worden? De informatie die hier te lezen is lijkt me totaal niet meer relevant?
     

Deel Deze Pagina