Graupner Cirrus stickers!

PH_AJH

Forum veteraan
Ha,
Gerrit is bezig zijn Cirrus af te bouwen en vroeg mij om een bestandje met de originele stickers. Nou heb ik dat toevallig, en ik heb ook al een aantal keren op de printer stickersetjes gemaakt. Een hele klus.

Maar nu!
Gerrit kan deze afbeeldingen op transparante stickerfolie laten afdrukken. Dat is de kwaliteit zoals die voor autobestickering gebruikelijk is. Niet heel dun, wel duurzaam.
Voor een Cirrus heb je één vel (ietsje breder dan A4) nodig, of twee als je de registratie op de vleugel ook aan de onderzijde wilt hebben.
De vellen kosten 5 euro per stuk, exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen in Deventer mag natuurlijk ook, of als ik een keer ergens ga vliegen wil ik ze ook gerust meenemen. Hier verdienen Gerrit of ik trouwens niks aan, laat dat duidelijk zijn :-)

Ik denk trouwens dat een vel door het formaat net niet in een A4-envelop past dus ik weet niet precies wat het kost om te verzenden.
De reden dat het vel groter is dan A4 is dat je dan de grote registratie in één stuk kunt houden. Als ik ze deels losknip kan het natuurlijk in een kleinere envelop.

Als je ook één of meerdere vellen wilt, geef dat dan hier even aan. Ik wil Gerrit maandag de definitieve aantallen laten weten, dan komen ze volgende week mee naar het wintertreffen en heb je ook geen verzendkosten.

Op een vel zit:
1x de grote registratie voor op de vleugel;
2x grote "15" voor op de andere vleugel;
2x kleine registratie op de romp;
2x "15" voor op het kielvlak;
2x logo Fliegergruppe voor op het kielvlak
2x Cirrus logo voor onder de cockpit.

Groet,
Arjan

Cirrusdecals_org_Gerrit.jpg

Laatst bewerkt:
Graag 1 setje voor mij reserveren. Mag inderdaad mee naar het VGG treffen als ze al klaar zijn en anders kom ik ze in Deventer halen. Ik moet toch een reden hebben om binnenkort weer eens bij je in Deventer te komen vliegen Arjan.

Groeten,

Johan

Super initiatief. Arjan je bent een koning!:mrgreen:Voor mij graag ook één vel.
Als je die meeneemt naar het treffen dan neem ik één en ander daar graag in ontvangst

Groeten, Maarten

Ik tel er 5 tot nu toe,
De inschrijving sluit vanavond :-)
Overigens moet de hulde en dank naar Gerrit, niet naar mij. Ik ben enkel het doorgeefluik.
En Kees, mijn excuses dat ik voor jou nog steeds geen setje heb gemaakt. Ik zit er al tijden tegenaan te hikken. Ik hoop dat het zo opgelost is....

Ze zijn mooi geworden.....

Cirrus_Gerrit1.jpg

Cirrus_Gerrit2.jpg

Gerrit heeft er nog een beschermlaag op laten doen. De aanbreng-instructie volgens Gerrit:

Ik heb zoals ik je mailde, een plak-laag op de stickers laten aanbrengen en dat werkt perfect.

* Je knipt de sticker uit en
* trekt een hartlijn op wat voor een punt dan ook op de plak-laag en
* even de sticker uitlijnen,
* de beschermlaag eronder weg halen
* aandrukken en als laatste
* de plak-laag verwijderen.

Man wat een mooi en strak werk.

--
Met vriendelijke groeten,

Gerrit E

Voor wie zich nog bedenkt, ik heb er 4 genomen. Twee hou ik er in ieder geval zelf, de andere hou ik op voorraad voor als iemand ze zoekt.

Nieuwe oplage

Aangezien ik zo af en toe vragen krijg van mensen of die stickers er nog zijn (en dat is niet het geval) gaan we een nieuwe oplage laten maken.
De vellen kosten nog steeds 5 euro per stuk exclusief verzendkosten.
Tot en met zondag 17 april kun je in dit draadje aangeven of je een vel (of meer) wilt hebben.

Yes please! Ik wil er graag een. Is er eigenlijk ook een stickerset van de
Graupner Cirrus 75? Of ik deze gelijk aan die van de standaard Cirrus?

Groeten Rick

Hoi Rick,
De Cirrus 75 heeft andere stickers. Zie

img039.jpg

img040.jpg

Overigens heeft de originele Cirrus 75 D-0704 waar het Graupner model op gebaseerd is tegenwoordig een Nederlandse registratie, PH-1396

37563.jpg

Misschien nog wel leuker om die na te maken? In ieder geval zal ik Gerrit vragen of het mogelijk is een setje te laten maken (van de D-0704 of de PH-1396, wat je wilt) maar dan moet je wel even geduld hebben.

Zo als deze dus...
Graupner_Cirrus_75_01.jpg

Nou of ik er een special sticker-set voor wil weet ik nog niet. Van duitse registratie ben ik niet zo'n fan en als PH-nummer neem ik graag iets van persoonlijke aard (datum,initialen oid) idem voor de callsign. Wat me wel wat lijkt zijn die Cirrus-75 letters voor aan de zijkant. Maar of dat de moeite waard is weet ik niet;)

Enne nog even omdat ie (van jou) zo moooooi is...

100313_LVS029.jpg

100313_LVS013.jpg

Graag ook een vel voor mij. Ik heb onlangs een Cirrus op de kop getikt, nog niet eens helemaal afgebouwd en heeft dus ook nog nooit gevlogen. Stickers zitter er niet bij dus graag!

--Jos

Graag lijstje even kopieëren en je naam er bij zetten als je belangstelling hebt
Johan (Snijders) en André (Buzz), jullie hoeven niet te bestellen want ik heb er nog twee liggen die al voor jullie gereserveerd zijn)

PH_AJH Arjan 2x
Rick R 1x
Willem P 1x
Ventus Jos 1x

Laatst bewerkt:
Morgenavond ga ik de bestelling rond maken. Dus als je deze ronde nog stickers wilt hebben, grijp je kans.

Back