Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag mijn Electro Junior afgehaald. Ten opzichte van het vorige type zijn er wel wat veranderingen en waarschijnlijk verbeteringen aangebracht: plaats servo's, motor nu ook voor 3S lipo's,...
Heeft er iemand al ervaring? Zijn er tips?
Groetjes,
Jos
Hey Bart, bedankt voor de tips. Die 8080 lader vind ik niet direct terug op hun site...
Naar die Zippy's had ik ook al zitten kijken...
Welke combinatie heb jij zitten ? Motor - ESC - Zippy.
Wat bedoel je eigenlijk met : "Overigens, ik weet niet of dat met de nieuwe romp nog kan maar ik heb de servo's er klemvast in zitten, met een beetje prutsen moeten ze er zó uit kunnen"
H
Tja, als je alles wil bijhouden.... dat boeit mij helemaal niet, ik wil gewoon dat m'n lipo's goed vol en gebalanceerd zijn en voor de rest hoef ik niks te wetenDe door u aangehaalde lader is prima, ik heb er ook zo'n twee. Maar als je wat meer wil kun je niet omheen een lader waarbij je bv kunt ontladen, weten hoeveel je bijlaadt en ook Nicad en NiMh kunt laden.
Whatever makes you happy... ik merk het eerst aan het klimvermogen, en vervolgens kapt de ESC ermee. Tijd om er een andere accu in te stoppen.als ik een lipo van 2200 mAh laad en als ik daar 2000 mA kan bijladen dan heb ik een probleem: ik heb veel te veel van mijn lipo gevraagd.
Ik heb inderdaad de versie met twee servo's achteraan.
Nog een vraagje: geeft het geen probleem om met epoxy te lijmen want er wordt enkel secondenlijm aangeraden door Graupner!