T
thijmus
Guest
Na de aankoop van de minium cessna was ik definitief verslaafd, vooral door de simpele electronica (hier moest meer mee te doen zijn).
Ben gaan kijken wat er verder tekoop is, al snel kwam ik bij Graupner terecht, zij hebben 3 woii vliegtuigjes die redelijk overeen komen met de spec's van de cessna
Lengte = 31 cm met prop
Spanwijdte = 36cm
gewicht nu = 17gr
modellen van Graupner

hier onder wat foto's;

Cockpit kapje moet nog geschildert

De aansturing van de rolroeren

Dit was het idee om rolroeren mogelijk te maken

De lipo komt onder de romp in het schuim bakje
Er zijn nog wel een paar punten van zorg; de staart is erg zwaar en hoop dat de balance goed zal komen (zonder electronica zit het zwaarte punt net na de vleugel)
2e punt; het hoogte roer staat iets schuin (voor hoger dan achter)
Nu nog op zoek naar de electronica, zag dat er een losse romp met alle electronica te koop is voor zo rond de 50,-
Tot zover ben ik gekomen....
T
Ben gaan kijken wat er verder tekoop is, al snel kwam ik bij Graupner terecht, zij hebben 3 woii vliegtuigjes die redelijk overeen komen met de spec's van de cessna
Lengte = 31 cm met prop
Spanwijdte = 36cm
gewicht nu = 17gr
modellen van Graupner

hier onder wat foto's;

Cockpit kapje moet nog geschildert

De aansturing van de rolroeren

Dit was het idee om rolroeren mogelijk te maken

De lipo komt onder de romp in het schuim bakje
Er zijn nog wel een paar punten van zorg; de staart is erg zwaar en hoop dat de balance goed zal komen (zonder electronica zit het zwaarte punt net na de vleugel)
2e punt; het hoogte roer staat iets schuin (voor hoger dan achter)
Nu nog op zoek naar de electronica, zag dat er een losse romp met alle electronica te koop is voor zo rond de 50,-
Tot zover ben ik gekomen....
T
Laatst bewerkt door een moderator: