Aangezien er intresse is in een groupbuy voor een lcg chassis voor de slash 4x4 wil ik deze maar opstarten. Dit topic is dus bedoeld om wat neuzen dezelfde kant uit te krijgen voor 1 van de twee chassis.
Maar goed ik heb in het slash topic al laten zien dat de keuze bestaat uit twee fabrikanten:
Team RCE 169 dollar
+ lichter dan ssclcg
+ veeeeel mooier en ziet er erg professioneel uit
+ alle motoren van 36 en 42 mm kunnen er in
+ zwaartepunt ligt nog iets lager dan de ssclcg
- wat doet die mooie carbon bodemplaat zodra er een keer een steen onderdoor vliegt
- breekbaar carbon
- de hoogte tussen de onderste en bovenste carbon bodemplaat is 43,67 mm en dus kan een turnigy 4s er net tussen ( 44 mm)
- de battery tray is knudde want er is niemand die elke keer twee zelfborgende moeren wil losdraaien om een lipo te wisselen. Dit is wel vrij simpel te verhelpen door er velcro straps aan te bevestigen.
- alles is minder toegankelijk door het brede bovenste chassisdeel.
SSCLCG 150 dollar
+ lekker robuust en simpel
+ alles goed toegankelijk
+ goede oplossing voor de lipotray en ook plenty ruimte
- ziet er wat homemade uit
- is zwaarder dan TRCE versie
- er is momenteel alleen nog maar een versie met 36mm motormount de 42mm motormount is binnen de maand leverbaar.
als iemand nog meer min of plus punten weet graag aanvulling dan pas ik de start tekst aan.
ik heb met beide fabrikanten contact gehad en sowieso trce is bereid bij afname van meerdere chassis wat korting te geven. Hoeveel hangt volledig af van de aantallen. SSC heb ik wel contact gehad maar nog niet over eventuele korting.
ter informatie: beide chassis zijn volledig compleet en alle standaard ondelen passen erop. De (magnesium) TRCE draagarmen en schokbrekertorens zijn los te bestellen.
Hier nog wat fotos
Voorlopig gegadigden:
TRCE
SSCLCG
wishiej
Janschip
pipi
Maar goed ik heb in het slash topic al laten zien dat de keuze bestaat uit twee fabrikanten:
Team RCE 169 dollar
+ lichter dan ssclcg
+ veeeeel mooier en ziet er erg professioneel uit
+ alle motoren van 36 en 42 mm kunnen er in
+ zwaartepunt ligt nog iets lager dan de ssclcg
- wat doet die mooie carbon bodemplaat zodra er een keer een steen onderdoor vliegt
- breekbaar carbon
- de hoogte tussen de onderste en bovenste carbon bodemplaat is 43,67 mm en dus kan een turnigy 4s er net tussen ( 44 mm)
- de battery tray is knudde want er is niemand die elke keer twee zelfborgende moeren wil losdraaien om een lipo te wisselen. Dit is wel vrij simpel te verhelpen door er velcro straps aan te bevestigen.
- alles is minder toegankelijk door het brede bovenste chassisdeel.
SSCLCG 150 dollar
+ lekker robuust en simpel
+ alles goed toegankelijk
+ goede oplossing voor de lipotray en ook plenty ruimte
- ziet er wat homemade uit
- is zwaarder dan TRCE versie
- er is momenteel alleen nog maar een versie met 36mm motormount de 42mm motormount is binnen de maand leverbaar.
als iemand nog meer min of plus punten weet graag aanvulling dan pas ik de start tekst aan.
ik heb met beide fabrikanten contact gehad en sowieso trce is bereid bij afname van meerdere chassis wat korting te geven. Hoeveel hangt volledig af van de aantallen. SSC heb ik wel contact gehad maar nog niet over eventuele korting.
ter informatie: beide chassis zijn volledig compleet en alle standaard ondelen passen erop. De (magnesium) TRCE draagarmen en schokbrekertorens zijn los te bestellen.
Hier nog wat fotos

Voorlopig gegadigden:
TRCE
SSCLCG
wishiej
Janschip
pipi
Laatst bewerkt: