Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Corrien,ik hadt inderdaad beter een andere besteld,helaas verkeerd gedaan en niet op tijd gezien.Ik zal eens kijken naar die hi-lo instelling dat past dan misschien net.Grtz Bel10De winch heeft geen instelmogelijkheden, dus wat je wil kan niet. Je kunt natuurlijk wel een kleinere trommel gebruiken, dat levert het zelfde resultaat. Een andere optie is om de hi-lo instelling van de zender te gebruiken. In de positie 'lo' heb je slechts 70% uitslag, dus zo'n 4 omwentelingen. Deze kortere slag geldt dan ook voor het roer, wat misschien ongewenst is.
De winch is overigens leverbaar in 3 uitvoeringen. De IQ-730D3 levert 3 omwentelingen, de IQ-740D6 levert er 6 en de IQ-750D12 levert er 12.
Met verdubbelde stelkracht... Je kunt natuurlijk wel een kleinere trommel gebruiken, dat levert het zelfde resultaat. ...
Hey Corrien,ik heb geprobeerd wat je voorstelde,helaas gaat dat volgens mij niet op de gas knuppel,althans het is mij niet geluktDe winch heeft geen instelmogelijkheden, dus wat je wil kan niet. Je kunt natuurlijk wel een kleinere trommel gebruiken, dat levert het zelfde resultaat. Een andere optie is om de hi-lo instelling van de zender te gebruiken. In de positie 'lo' heb je slechts 70% uitslag, dus zo'n 4 omwentelingen. Deze kortere slag geldt dan ook voor het roer, wat misschien ongewenst is.
De winch is overigens leverbaar in 3 uitvoeringen. De IQ-730D3 levert 3 omwentelingen, de IQ-740D6 levert er 6 en de IQ-750D12 levert er 12.