Handige trolley om al je spullen in te vervoeren

Ik kwam dit ding bij de gamma tegen en leek me wel heel handig tijdens de wedstrijden.
Bovenin kan ik dan m'n gereedschap doen en onderin alle accu's , laders, etc.
De twee delen kunnen ook nog gescheiden worden.
En je hoeft niks te tillen want er zitten 2 grote wielen onder, rijdt dus ook gemakkelijk over het veld. Hij kost wel 50euro

Stanley® Rolling Robox - 92-982

Stanley Stanley® Rolling Robox

Andere suggesties welkom !

Bas

wife-beer.jpg

9789_prev.jpg

Past m'n falcon van 60cm lang exact in :)
Nu nog een koffer vinden waar m'n Trex van 1.20m in past ;) Zal wel zelf maken worden denk ik.

ik ben gewoon een formido bij ons in de buurt binnengewandeld en ben gaan kijken voor een kistje toen ik nog met de auto's speelde. ik heb een vergelijkbare koffer waar echt alles in paste (niet van stanley maar wel even doeltreffend met ook van die wielen, voor maar 30 eu geloof ik) er ging vanalles in mee, kleine reserve onderdelen in bakken, jerrycan benzine (5L), 2 takt olie (1L), heel veel gereedschap aan tangen, schroevendraaiers, imbussen etc. en dan nog de grotere reserve onderdelen. ik had gereedschap, benzine en olie en bijna een 2e big-scale aan onderdelen in die koffer zitten als we gingen rijden.

mijn tip: gewoon een bouwmarkt binnenlopen en kijken en koffers gaan vergelijken qua opbergruimte en prijs en evt van die platte bakken met vakjes (vaak zijn die voor schroeven etc) er los bij kopen voor de kleine onderdelen

@ AVS: voor de falcon 400 se hebben ze ook flightcases waar je alles in kan doen voor 50 euro, dat vind ik net wat veiliger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back